Ga naar inhoud

Banner uitknippen


Aanbevolen berichten

[SIZE=2]Goedenavond,\n\nIk heb een video gemaakt met Pinnacle Studio 10, nou heb ik alles goed gerendered.\nDe afmetingen zijn goed (16:9), maar nou zitten er 2 zwarte balken in de video zie screenshot,\n\n[/SIZE][CENTER][SIZE=2][IMG]http://i18.tinypic.com/2itr59w.jpg[/IMG]\n\n[B]Zo wil ik het graag:[/B]\n\n[IMG]http://i16.tinypic.com/4gpgns8.jpg[/IMG]\n\n[/SIZE][LEFT][SIZE=2]Heeft iemand hier een programma voor, zodat ik het zo kan maken?\n\nAlvast héél erg bedankt,\n\nDik\n[/SIZE][/LEFT]\n[/CENTER]
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;310481]Speel de video af op een ECHTE breedbeeld monitor of tv ,dan zijn die zwarte balken weg.\nAls je een 16-9 beeld in een 4-3 formaat vertoond zul je altijd balken hebben.\nIk denk ook dat je voorbeeld geen 16-9 is ,maar heel iets anders.(is eerder 16-6)[/QUOTE]\n\nHmm, als eerst bedankt voor je berichtje, dit is ter bedoeling als banner voor een website, dus het ziet er een beetje lelijk uit als er opeens 2 balken in het banner vlak zitten, dus met welk programmatje zou ik (als mogenlijk) deze banner kunnen uitknippen?, Groetjes, Dik
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;310566]Ik bedenk me ineens, kan dat niet met \"print screen\" en dan plakken in paint, en dan bewerken?[/QUOTE]\nHet is een Video ;) \n\nUPDATE:\nIk heb op mijn Playstation Portable een verschrikkelijk handige knop zitten, waarmee ik een video in volledig scherm kan zetten, dan heb ik dus niet die balken, hoe kan ik dit nou simpel weg op de pc doen ?\n\nOja, ik kan niks van de PSP recorden dus dat lukt ook niet :( \n\nGrtz, Max
Link naar reactie
[SIZE=2]Ik heb nu een makkelijke manier gevonden, namenlijk: Je monitor opnemen met een Screen Recorder, en dan je eigen region.\n\nNu heb ik al met 2 recorders wat opgenomen, maar allebei schokken ze als een gek...\n\nZegmaar Lag, weet iemand waardoor dat komt?\n\nGroetjes, Max\n\n[B]UPDATE:[/B]\n\nIk heb de FPS zelfs op 200 gezet maar nogsteeds schokt hij....[/SIZE]
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;310612]Het beeld pauzeren, of geeft dat juist het schokkerige beeld?\r\nHet 2e beeld in je eerste post kan je dat niet verbeteren met paint of een ander programma?[/QUOTE]\r\nJij hebt het over het plaatje, maar het plaatje is een deel van de [B]video[/B], ik wil de video graag uitgeknipt hebben, check [URL=\"floortje.e-vizion.com\"]de site[/URL] zo moet de banner eruit komen te zien, maar paint is voor plaatjes en niet voor video\'s.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;311507]Zet het beeld op het juiste moment stil en pak wat je hebben wilt met een Screengrabber. Misschien dat dat werkt?[/QUOTE]\r\n\r\nJullie snappen niet wat ik wil ;) \r\n\r\nIk wil een bewegende banner, ik heb nou met pinnacle een .avi gemaakt, en die wil ik converten naar een .swf, maar als er van die zwarte balken in het scherm zitten, dan zie je dat op de site: [URL=\"http://floortje.e-vizion.com\"]Klik[/URL]\r\n\r\n[B]dus het gaat hier niet over een plaatje!!, maar over een VIDEO uitknippen :) [/B]\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nMax
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Hallo,\r\nEr is een gratis programma wat dit kan en het heet\r\nVirtualdub\r\n\r\nHierin zitten een aantal filters (die je wel even zelf aan moet zetten)\r\nde filter heet null transform en maakt het mogelijk de zwarte balken\r\neraf te knippen en dan het filmpje te renderen met een codec naar keuze\r\nbv Divx.\r\n\r\nsucces
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...