Ga naar inhoud

Computer loopt vast bij importeren van video bestanden!


Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem, ik heb een laptop en gebruik die om video te bewerken. Gaat allemaal heel soepel en het werkt allemaal goed met Studio 10. Maar het importeren van de video bestanden deed ik voorheen via een andere computer omdat mijn laptop geen firewire poort heeft. Nu heb ik een firewire kaartje voor mijn laptop gekocht van het merk Conceptronic. Goedkoop, maar over de kwaliteit weet ik niks. \r\n\r\nNu probeer ik dus mijn beelden op men laptop te zetten, de laptop herkent de camera en ik kan hem ook gebruiken als Webcam ed. Maar zodra ik in een programma (WinDV, Studio 10, Magix Studio, Windows Movie Maker) het knopje record of play druk loopt mijn hele systeem vast. Hij neemt nog geen seconde op. De camera speelt ondertussen vrolijk het filmpje af maar uit de laptop is niks meer te krijgen.\r\n\r\nIk weet dat er al andere topics over dit probleem zijn, alles wat daarin staat heb ik geprobeerd. Dus mijn vraag, herkent iemand dit probleem en heeft die een oplossing.\r\n\r\nAlvast bedankt \r\n\r\nGroeten\r\nDouwe
Link naar reactie
Firewire kaart is denk ik goed aangesloten, hij kan niet verder in het slot en hij ziet de camera ook. en kan de camera ook lang gebruiken zonder dat die connectie met camera verliest.. maar echt zodra ik in de buurt kom van afspelen/opnemen via de computer ... BAM freeze... staat alles stil.\r\n\r\nBesturing systeem is winxp Prof sp 2\r\n\r\nbedankt vor je reactie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...