Ga naar inhoud

Problemen met Movie Maker


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, \r\n\r\nik heb een groot probleem met Windows Movie Maker. Tot nu toe werkte het eigenlijk wel prima allemaal, zeker voor de huis-tuin-en vakantiefilmpjes die ik er mee maak. \r\nMaar... na flink wat uren te hebben gestoken in het bewerken van mijn wintersportfilm, kan ik hem sinds vanochtend opeens niet meer bekijken vanuit de tijdlijn/storyboard! Het beeld in het voorbeeldscherm is en blijft zwart. \r\nEerder gemaakte filmpjes doen het nog wel, dus het ligt puur aan deze. Ook het op de C-schijf opgeslagen bestand .MSWMM is opeens nog maar 5mb in plaats van de eerdere bijna 29gb!\r\n\r\nHelp? Of kan ik opnieuw beginnen?
Link naar reactie
welk systeem heb je XP??\r\n\r\n\r\nheb je de pc al opnieuw opgestart?\r\nheb je toevallig updates van windows geinstalleerd?\r\n\r\nheb dit laatste laatst ook eens gehad. ben toen terug gegaan naar mijn laatste herstelpunt en toen deed alles het weer.\r\nMogelijk dat dit laatste de meest eenvoudige oplossing is.\r\nAnders misschien Movie Maker even opnieuw installeren?? (maak dan wel een herstelpunt)
Link naar reactie
Bedankt voor je snelle reaktie!\r\nIk heb Vista Home Premium, hij is al opnieuw gestart en nee, geen updates gedraaid vlak voor hij er mee stopte.\r\nIk ga toch even proberen naar een herstelpunt terug te gaan (als dat hetzelfde werkt met Vista).\r\nAls het niet werkt laat ik het weer weten, misschien dat er nog meer ideeën komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...