Ga naar inhoud

VIDEO_TS Branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hii ,, \r\n\r\n\r\nAls ik de map VIDEO_TS op schijfje wil zetten gebruik ik meestal Dvd Shrink .\r\nMaar de laatste tijd heb ik vaak problemen met Dvd Shrink . \r\n\r\nNu is mijn vraag : Wie weet ( uit ervaring ) een goed , liefst gratis programma om datzelfde te doen als in Dvd Shrink ? \r\n\r\nAlvast bedankt ! \r\n\r\n\r\nGrtz ...
Link naar reactie
any dvd is ook een aardig programma.\r\nwerkt op ongeveer dezelfde manier als shrink.\r\n\r\nanders een probeerversie van nero downloaden. zit wel een proeftermijn op.\r\nmaar misschien als je deze na het verlopen opnieuw installeer da het blijft werken.\r\ndeed ik vroeger.\r\ntoen kreeg ik een aanbod van iemand die nero weg wilde doen. nero werkt best prettig.
Link naar reactie
[quote=marrich77;305561]any dvd is ook een aardig programma.\nwerkt op ongeveer dezelfde manier als shrink.\n \nanders een probeerversie van nero downloaden. zit wel een proeftermijn op.\nmaar misschien als je deze na het verlopen opnieuw installeer da het blijft werken.\ndeed ik vroeger.\ntoen kreeg ik een aanbod van iemand die nero weg wilde doen. nero werkt best prettig.[/quote]\nAnyDVD is een programma dat DVD-films automatisch op de achtergrond decodeert . De DVD lijkt zo niet beveiligd en regio code vrij\nje moet dus clone dvd2 hebben\nen ze zijn maar 21 dagen gratis\n[URL]http://www.slysoft.com/nl/[/URL]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...