Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Hii ,, \r\n\r\n\r\nAls ik de map VIDEO_TS op schijfje wil zetten gebruik ik meestal Dvd Shrink .\r\nMaar de laatste tijd heb ik vaak problemen met Dvd Shrink . \r\n\r\nNu is mijn vraag : Wie weet ( uit ervaring ) een goed , liefst gratis programma om datzelfde te doen als in Dvd Shrink ? \r\n\r\nAlvast bedankt ! \r\n\r\n\r\nGrtz ... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 any dvd is ook een aardig programma.\r\nwerkt op ongeveer dezelfde manier als shrink.\r\n\r\nanders een probeerversie van nero downloaden. zit wel een proeftermijn op.\r\nmaar misschien als je deze na het verlopen opnieuw installeer da het blijft werken.\r\ndeed ik vroeger.\r\ntoen kreeg ik een aanbod van iemand die nero weg wilde doen. nero werkt best prettig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 [quote=marrich77;305561]any dvd is ook een aardig programma.\nwerkt op ongeveer dezelfde manier als shrink.\n \nanders een probeerversie van nero downloaden. zit wel een proeftermijn op.\nmaar misschien als je deze na het verlopen opnieuw installeer da het blijft werken.\ndeed ik vroeger.\ntoen kreeg ik een aanbod van iemand die nero weg wilde doen. nero werkt best prettig.[/quote]\nAnyDVD is een programma dat DVD-films automatisch op de achtergrond decodeert . De DVD lijkt zo niet beveiligd en regio code vrij\nje moet dus clone dvd2 hebben\nen ze zijn maar 21 dagen gratis\n[URL]http://www.slysoft.com/nl/[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 niet zeuren dutch \nze zijn precies het zelfde\nals je nou de moeite neemt om op het linkje te klikken,voor je begind te mekkeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Hii ,, \n\nIedereen thx voor de reacties maar geeft er niemand een gewoon gratis progje ( zonder proeftijd ) ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 probeer deze eens\n[URL]http://www.cdburnerxp.se/download.php?latest[/URL]\nlinks in het venster,bij features,kun je zien wat het allemaal kan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Kun je niet beter uitzoeken waarom shrink problemen geeft ,en dat op proberen te lossen.\nJe hebt al een brand prg ,want shrink brand alleen als je ook nero op je pc hebt staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Hii ,, \n\nNjaa zal het nog eens proberen me Shrink toch bedankt voor de reacties ... \n\nGrtz .. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2007 Kijk even op usenet, daar zijn genoeg prg te vinden die (gratis) zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2007 [quote=poefje;307291]Kijk even op usenet, daar zijn genoeg prg te vinden die (gratis) zijn.[/quote]\n\n:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2007 [QUOTE=Animal;305674]Kun je niet beter uitzoeken waarom shrink problemen geeft ,en dat op proberen te lossen.\r\nJe hebt al een brand prg ,want shrink brand alleen als je ook nero op je pc hebt staan.[/QUOTE]\r\n\r\nWaarom niet gewoon nero gebruiken.\r\n(nero recode) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2007 [QUOTE=Etna;309651]Waarom niet gewoon nero gebruiken.\r\n(nero recode)[/QUOTE]\r\n\r\nSinds wanneer is Nero gratis dan???:confused: :mrgreen: :mrgreen: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen