Ga naar inhoud

problemen met capturen


Aanbevolen berichten

Ik plaats dit bericht voor de tweede keer. Er zal toch wel iemand zijn die dit probleem herkent?\r\n-----\r\n\r\nHallo,\r\n\r\nIk heb enkele videofragmenten van VHS naar de pc opgenomen. Ik gebruik WINTV2000.\r\nWaar ik eerder nooit last van gehad heb is dat het fragment, na bewerking, erg schokt.\r\nIk gebruik MPEG Videowizard om mijn fragmenten te knippen en te plakken, Mainconcept om de mpegjes de splitsen (video + geluid) en vervolgens maak ik met dvd-lab pro een mooi menu en verwerk deze fragmenten en maak er dan een dvd van.\r\n\r\nDe opnamen sla ik op de D-schijf op. (dus daar neem ik het zaakje op)\r\nEn be- en verwerken die ik op de c-schijf. Als ik het op dvd zet, en later bekijk op tv, dan zie ik dat het beeld trilt, zo erg dat je na een tijdje flinke hoofdpijn krijgt.. \r\n\r\nHerkent iemand dit probleem, of heeft iemand suggesties hoe het anders kan (ander capturing programma, andere proggie om te verwerken?), dan voel ik me aangesproken.\r\n\r\nmazzel groundangel\r\n\r\n\r\nmijn uitrusting: \r\nPIV 2,66 GHz, 1024 mb geheugen, NVIDEA GeForce FX 5200 grafischekaart, PVR 150
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...