Ga naar inhoud

Probleem met DVD branden


Aanbevolen berichten

Ik heb via Studio 9 een film bewerkt en als MPEG op de c schijf staan.\r\n\r\nNu is mij geadviseerd om met Ulead video factory een DVD te branden.\r\n\r\nIk heb dus dit programma gebruikt om menu\'s toe te voegen en vervolgens wil ik gaan branden. \r\n\r\nHelaas loopt hij als hij ca 86 % voltooid is vast met de foutmelding :\r\n\r\nTarget drive might have some problem (5216)\r\n\r\n\r\nWie kent dit probleem en kan mij op weg helpen???\"\r\n\r\n\r\ngr.\r\n\r\nJos Janssen
Link naar reactie
Kan studio 9 zelf geen dvd\'s maken ???\n \nAnders het prg er een mpg2 van laten maken volgens de dvd normen ,en dan branden met Nero of Roxio.\n \nAl 15 minuten bezig ???\nAfhankelijk van de kwaliteit ,de lengte ,en ook de snelheid van de pc kan het decoderen of renderen wel uren duren .(zelfs een halve dag kan)
Link naar reactie
[quote=janssenj;300782]Klopt, het is een DVD Rom.\n \n \nInmiddels via Studio 9 geprobeerd te branden, helaas krijg na een half uur een foutmelding.[/quote]\n \nAls je met studio 9 ook menu\'s hebt gemaakt ,en daar zitten fouten in ,dan is er ook veel kans dat het prg vast loopt.\n \n \nEen mpg is geen avi. Het zijn allebij film bestanden ,maar daar is alles mee gezegd.\nEen mpg2 is bijna hetzelfde als de vob bestanden op een video-dvd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...