Ga naar inhoud

Nintendo spelers, vriendencodes


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Leuk, dat artikel van een vrouw van 61 die games speelt op Nintendo. Hoef ik me niet te generen. Ik heb er n.l. ook één, sinds een halfjaar, en niemand die er moeite mee had, behalve ikzelf. Vroeger hadden de kinderen er één, en die speelden Mario of het niets was. Ik had er ook Mario bij gekocht en eindelijk ben ik verder gekomen dan het 1e level. Ben tot wereld 8 gekomen! :D Wel een aantal maanden over gedaan, maar ik had er lol in. Nu heb ik Animal Crossing en wil binnenkort graag online gaan spelen. Daar heb je vriendencodes voor nodig. Die kun je wel op het forum van Nintendo vinden, maar dat zijn allemaal jongelui. Wat moeten die nu met een vrouw van 54? Bovendien, doen ze soms heel raar (grappig?) Dus ik zou graag vriendencodes krijgen van iets volwassener spelers. Saskia
Link naar reactie
[quote=Black Eagle;298532]Voor de Nintendo WII of Gamecube.[/quote]\n\nDe vraag moet eerder zijn, de Wii of de DS. Ze heeft het over vriendencodes (friend codes) en dat is een term die eigenlijk alleen op de DS zo gebruikt wordt, maar op de Wii heb je een soortgelijk systeem. Maar de verwijzing naar Animal Crossing doet mij denken aan de Nintendo DS (Lite). Daarop heb je namelijk friend codes nodig om online te kunnen spelen, en daarop heb je Animal Crossing - Wild World, die inderdaad ook online kan.\nDe GameCube kon eigenlijk maar met twee spellen online (beide Phantasy Star Online games), maar die worden binnenkort stopgezet en daar had je geen friend codes.
Link naar reactie
Even voor de duidelijkheid. Ik heb niets tegen jonge mensen, maar wil gewoon op een leuke manier een spelletje spelen. Zonder flauw gedoe. AC is een soort virtueel dorpje, real time, Je kunt bij elkaar op bezoek komen en dingen uitwisselen. Nu las ik dat er ook weleens \"gasten\" komen die al je bomen omhakken. Dat is dan niet leuk. En welk spelletje je leuk vind, dat is persoonlijk. Er zijn nu, volgens mij, 4 spellen waarmee je online kunt. Metroid Prime Hunters, Tetris DS, Animal Crossing (ook op game cube) en Mario Kart DS.
Link naar reactie
[quote=Kuif & Co;298553]Even voor de duidelijkheid. Ik heb niets tegen jonge mensen, maar wil gewoon op een leuke manier een spelletje spelen. Zonder flauw gedoe. AC is een soort virtueel dorpje, real time, Je kunt bij elkaar op bezoek komen en dingen uitwisselen. Nu las ik dat er ook weleens \"gasten\" komen die al je bomen omhakken. Dat is dan niet leuk. En welk spelletje je leuk vind, dat is persoonlijk. Er zijn nu, volgens mij, 4 spellen waarmee je online kunt. Metroid Prime Hunters, Tetris DS, Animal Crossing (ook op game cube) en Mario Kart DS.[/quote]\n\nIk heb zelf ook zo\'n apparaat, en (onder meer) de vier games die je hier aanhaalt, maar ik speel nauwelijks online. Er komen trouwens wel meer online games aan, de nieuwe Pokémon schijnt dat trucje ook onder de knie te hebben.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;298707]Ik heb zelf ook zo\'n apparaat, en (onder meer) de vier games die je hier aanhaalt, maar ik speel nauwelijks online. Er komen trouwens wel meer online games aan, de nieuwe Pokémon schijnt dat trucje ook onder de knie te hebben.[/QUOTE]\nJammer. Is er een bepaalde reden dat je nauwelijks online speelt? Het lijkt mij juist wel leuk!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...