Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Leuk, dat artikel van een vrouw van 61 die games speelt op Nintendo. Hoef ik me niet te generen. Ik heb er n.l. ook één, sinds een halfjaar, en niemand die er moeite mee had, behalve ikzelf. Vroeger hadden de kinderen er één, en die speelden Mario of het niets was. Ik had er ook Mario bij gekocht en eindelijk ben ik verder gekomen dan het 1e level. Ben tot wereld 8 gekomen! :D Wel een aantal maanden over gedaan, maar ik had er lol in. Nu heb ik Animal Crossing en wil binnenkort graag online gaan spelen. Daar heb je vriendencodes voor nodig. Die kun je wel op het forum van Nintendo vinden, maar dat zijn allemaal jongelui. Wat moeten die nu met een vrouw van 54? Bovendien, doen ze soms heel raar (grappig?) Dus ik zou graag vriendencodes krijgen van iets volwassener spelers. Saskia Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 leuk maar is het een vraag????? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 [quote=fotofreak;298363]leuk maar is het een vraag?????[/quote]\n\nDit is het antwoord op jouw vraag\n[QUOTE]Dus ik zou graag vriendencodes krijgen van iets volwassener spelers.[/QUOTE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 ik ben wel volwassen maar wel 18 jaar bijna 19 jaar jong maar speel geen spellen online omdat de leukere er nog niet zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Voor de Nintendo WII of Gamecube. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 [quote=Black Eagle;298532]Voor de Nintendo WII of Gamecube.[/quote]\n\nDe vraag moet eerder zijn, de Wii of de DS. Ze heeft het over vriendencodes (friend codes) en dat is een term die eigenlijk alleen op de DS zo gebruikt wordt, maar op de Wii heb je een soortgelijk systeem. Maar de verwijzing naar Animal Crossing doet mij denken aan de Nintendo DS (Lite). Daarop heb je namelijk friend codes nodig om online te kunnen spelen, en daarop heb je Animal Crossing - Wild World, die inderdaad ook online kan.\nDe GameCube kon eigenlijk maar met twee spellen online (beide Phantasy Star Online games), maar die worden binnenkort stopgezet en daar had je geen friend codes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Geen van beide, helaas. Voor Animal Crossing op Nintendo DS. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Even voor de duidelijkheid. Ik heb niets tegen jonge mensen, maar wil gewoon op een leuke manier een spelletje spelen. Zonder flauw gedoe. AC is een soort virtueel dorpje, real time, Je kunt bij elkaar op bezoek komen en dingen uitwisselen. Nu las ik dat er ook weleens \"gasten\" komen die al je bomen omhakken. Dat is dan niet leuk. En welk spelletje je leuk vind, dat is persoonlijk. Er zijn nu, volgens mij, 4 spellen waarmee je online kunt. Metroid Prime Hunters, Tetris DS, Animal Crossing (ook op game cube) en Mario Kart DS. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Dat is de enigste spelcomputer die ik nog niet heb, kan je helaas niet helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 [quote=Kuif & Co;298553]Even voor de duidelijkheid. Ik heb niets tegen jonge mensen, maar wil gewoon op een leuke manier een spelletje spelen. Zonder flauw gedoe. AC is een soort virtueel dorpje, real time, Je kunt bij elkaar op bezoek komen en dingen uitwisselen. Nu las ik dat er ook weleens \"gasten\" komen die al je bomen omhakken. Dat is dan niet leuk. En welk spelletje je leuk vind, dat is persoonlijk. Er zijn nu, volgens mij, 4 spellen waarmee je online kunt. Metroid Prime Hunters, Tetris DS, Animal Crossing (ook op game cube) en Mario Kart DS.[/quote]\n\nIk heb zelf ook zo\'n apparaat, en (onder meer) de vier games die je hier aanhaalt, maar ik speel nauwelijks online. Er komen trouwens wel meer online games aan, de nieuwe Pokémon schijnt dat trucje ook onder de knie te hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 [QUOTE=JohnL;298707]Ik heb zelf ook zo\'n apparaat, en (onder meer) de vier games die je hier aanhaalt, maar ik speel nauwelijks online. Er komen trouwens wel meer online games aan, de nieuwe Pokémon schijnt dat trucje ook onder de knie te hebben.[/QUOTE]\nJammer. Is er een bepaalde reden dat je nauwelijks online speelt? Het lijkt mij juist wel leuk! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen