Ga naar inhoud

(grote) afleveringen van televisieserie branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hey,\r\nik heb op mijn computer een aantal televisieseries van elk zo\'n 7 gb staan en helaas begint de computer nu dus vol te raken. Ik probeerde het te branden, maar er passen telkens maar 2 afleveringen op een dvd, en aangezien ieder seizoen zo\'n 22 afleveringen heeft, wordt me dat een beetje teveel dvd\'s. \r\nalles wat ik op de pc heb staan zijn allemaal dvd rips en in de box waarin ze uitkomen staan ze op 6 schijfjes, dus nu mijn vraag: waaaarom lukt mij dat niet? haha\r\nzijn er oplossingen voor zonder dat ik veel van de kwaliteit verlies?
Link naar reactie
Double layer dvd\'s, kun je ook gewoon zelf branden als je brander dit ondersteund ,maar ze zijn meer als twee keer zo duur.\nDVD\'S van tv serie\'s zijn vaak ook dubbelzijdig.\nMaar zonder merkbaar kwaliteit verlies lukt het toch niet ,en een dvd kost bijna niets ,dus waarom zouw je moeilijk gaan doen.\n \nEr is niks illegaals aan het backuppen van je eigen dvd\'s
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...