Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 hey,\r\nik heb op mijn computer een aantal televisieseries van elk zo\'n 7 gb staan en helaas begint de computer nu dus vol te raken. Ik probeerde het te branden, maar er passen telkens maar 2 afleveringen op een dvd, en aangezien ieder seizoen zo\'n 22 afleveringen heeft, wordt me dat een beetje teveel dvd\'s. \r\nalles wat ik op de pc heb staan zijn allemaal dvd rips en in de box waarin ze uitkomen staan ze op 6 schijfjes, dus nu mijn vraag: waaaarom lukt mij dat niet? haha\r\nzijn er oplossingen voor zonder dat ik veel van de kwaliteit verlies? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 we mogen niet helpen bij Illegale dingen sry\r\n\r\nlees de huisregels maar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 en als ik de vraag anders stel? :P\r\nja, ik snap dat het illegaal is, maar dan geldt dat haast voor alle vragen toch, want bijna niets wat er gebrand wordt is legaal.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 nu we weten dat het illegaal is mag je hem zoiezo niet meer stellen\r\n\r\n[edit]je zou rond kenne neuzen op het forum;)[/edit] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Daar staat ook weleens dat jij mij dan moet mailen... ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Waarom het jou niet lukt om 22 afleveringen op 6 dvd\'s te branden komt omdat in de boxset 6 dvd9\'s zitten. Dat zijn double layer dvd\'s, kunnen dus 4 afleveringen op.\r\nDe dvd\'s die je normaal gesproken zelf brand, zijn dvd5\'s, enkellaags dvd\'s. Je hebt dan dus dubbel zoveel dvd\'s nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2007 Double layer dvd\'s, kun je ook gewoon zelf branden als je brander dit ondersteund ,maar ze zijn meer als twee keer zo duur.\nDVD\'S van tv serie\'s zijn vaak ook dubbelzijdig.\nMaar zonder merkbaar kwaliteit verlies lukt het toch niet ,en een dvd kost bijna niets ,dus waarom zouw je moeilijk gaan doen.\n \nEr is niks illegaals aan het backuppen van je eigen dvd\'s Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen