Ga naar inhoud

multimedia audiocontroller


Aanbevolen berichten

Ik weet het even niet meer, ben nog niet zo\'n held op dit gebied dus wie het weet mag het zeggen....\r\n\r\nMijn dochter heeft een programma\'tje (CJP klikker) verwijderd van de PC maar vanaf dat moment heb wij geen geluid meer. \r\n\r\nBij apparaatbeheer multimedia controller zie ik wel een geel vraagteken staan. Onder eigenschappen vind ik de volgende mededeling \"De stuurprogramma\'s voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)\"\r\n\r\nBij mijn weten heeft zij deze niet verwijderd. How come?\r\n\r\nIk heb nog geprobeerd dit met de opstartschijf op te lossen maar helaas zonder resultaat. Hoe krijg ik het geluid weer terug?\r\n\r\nWie kan mij de goede weg wijzen?\r\n\r\nBvd\r\nJan
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Beste mensen,\r\n\r\nwellicht kunt u mij helpen bij mijn probleem:\r\n\r\nIk bezit een asus P4SC-EA en op een of andere mysterieuze wijze is de multimedia audio controller niet meer in het apparaatbeheer zichtbaar. Het is een onboard audio dus....\r\nMijn vraag is: hoe krijg ik die audio controller weer terug in het apparaatbeheer en/of is de installatie van een nieuwe driver voldoende? Zo ja welke driver dan?\r\n\r\nmet vriendelijke groet
Link naar reactie
Het is gebruikelijk een eigen vraag te starten en niet in een topic van een ander in te breken, ook wel topic kapen genoemd, je eigen post kun je verwijderen en dan doe ik dat ook.\r\n\r\nMaak een eigen topic aan s.v.p.\r\nGeef daar ook op als het een merk PC is, het merk en type of als het een bearbone is daar het type van en het gebruikte OS.\r\n\r\nIs dit hem?\r\n[url]http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=Terminator%20P4%20533A[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...