Ga naar inhoud

Adobe illustrator


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey,\r\n\r\nIk heb hier een vraag over illustrator.\r\nIk heb nu een pdf bestand die ik kan openen in illustrator,\r\nik kan dan alles wijzigen letters, lijnen, plaatjes enz..\r\n\r\nMaar nu zit ik met het probleem als ik een ander pdf of jpeg open, dan kan ik niks selecteren. Alleen het hele plaatje\r\nKan iemand mij uitleggen hoe ik het zo krijg dat ik alles kan selecteren?\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Dit heeft te maken met de manier waarop het pdf-bestandje is weggeschreven, het is zo dat het bestandje wat je hebt geopend zo is weggeschreven dat je dingen als lettertype, kleur enz, allemaal kunt wijzigen.\r\nOp deze manier is het bestand altijd wel een stuk groter dus vaak kiezen mensen ervoor om het op zo n manier weg te schrijven dat er eigenlijk niets meer te veranderen valt.\r\nWaarschijnlijk heb je nu ook zo\'n bestandje te pakken.\r\nDus afhankelijk van het soort PDF is het ja of nee te veranderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...