Ga naar inhoud

Icoon tegel gewijzigd na update windows 10?


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn transformerbook met Windows 10 heb ik een aantal tegels aangemaakt m.b.v. Chrome, bijvoorbeeld 9292ov.nl. Deze hadden ieder een eigen icoon. Onlangs is er een update geweest en nu hebben ze allemaal het chrome icoon. Tenminste dat is het enige wat volgens mij gebeurt is wat dit zou kunnen veroorzaken. In de verkenner en lijst van alle applicaties zie ik dat de shortcuts wel de originele iconen nog hebben maar in menu start en in de tabletmodus niet. Verwijderen van start en opnieuw toevoegen help niet. De shortcut opnieuw maken help ook niet. Iemand een idee?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb precies het zelfde probleem. Na een update van windows 10 (KB3124200) zijn alle tegels op het startscherm die ik had aangemaakt voor een specifieke website gevuld met het google chrome icoon in plaats van het originele icoon van de betreffende website. Ook na het verwijderen van deze update blijft het probleem bestaan. Met een snelkoppeling naar het bureaublad voor een specifieke website zie je overigens wel het originele icoon. En als je deze in de taakbalk zet zie je ook het originele icoon. En met internet explorer doet dit probleem zich niet voor. Hoe dit op te lossen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...