Ga naar inhoud

Bestanden bewaren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb het volgende probleem:\r\nIk wil de nieuwe windows op me computer gooie, dat wil ik doen als k me hardeschijf geformateerd heb.. ik heb een schijf van ongeveer 300 GB zonder partities en daarop heb ik een map staan van rond 200 GB met alleen maar muziek.. Ik wil deze graag behouden.. Iemand die een oplossing kan bedenken zodat ik wel alles van me schijf kan verwijdere behalve die map??
Link naar reactie
Je schijf eerst in 2 partities opdelen. Eentje van rond 200 GB, een andere van ongeveer 30 GB voor Windows en geinstalleerde programma\'s, en eentje voor wat nog over blijft. Deze kun je later voor documenten, foto\'s etc. gebruiken.\r\n\r\nOp je schijf te kunnen partitioneren [i]zonder[/i] \'m eerst te hoeven formatteren, zul je gebruik moeten maken van een programma als Norton Partition Magic.\r\n\r\nAls de partities gemaakt zijn, kun je de nieuwe C:-schijf formatteren, en windows opnieuw hierop installeren. Als dat klaar is, vind je je 200 GB muziek terug op een van de andere partities.
Link naar reactie
[QUOTE=TarUnited;277360]Je schijf eerst in 2 partities opdelen. Eentje van rond 200 GB, een andere van ongeveer 30 GB voor Windows en geinstalleerde programma\'s, en eentje voor wat nog over blijft. Deze kun je later voor documenten, foto\'s etc. gebruiken.\r\n\r\nOp je schijf te kunnen partitioneren [i]zonder[/i] \'m eerst te hoeven formatteren, zul je gebruik moeten maken van een programma als Norton Partition Magic.\r\n\r\nAls de partities gemaakt zijn, kun je de nieuwe C:-schijf formatteren, en windows opnieuw hierop installeren. Als dat klaar is, vind je je 200 GB muziek terug op een van de andere partities.[/QUOTE]\r\n\r\nIk wist niet dat je nog partities kon maken na de installatie van windows..\r\nMaar dan is het probleem opgelost, ga k eerst ff partition magic op de binaries zoeken.. heel veel dank iig!!\r\n\r\nOja en dat van die externe hdd kost mij te veel geld (A)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...