Ga naar inhoud

Alcohol120% en langzame start


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie weet hoe dit komt:\r\nTelkens als ik Alcohol120% heb geinstalleerd, start Windows XP Pro heel langzaam op.\r\nAlthans het Buroblad komt wel normaal, maar voordat je de startbalk kunt gebruiken ben je bijna 5 minuten verder.\r\nAls Alcohol120% er niet op staat, is de startbalk er in 1 minuut, nadat het Buroblad er is.\r\nEn het maakt niet uit of Nero er bij op staat of niet.\r\nVerder geen andere brand progjes.\r\n\r\nIemand een idee hoe of waardoor dit komt?
Link naar reactie
[QUOTE=ctrlaltdelete;270612]Even kijken bij de opties van 120%\r\nWaarschijnlijk heb je ook een virtuele schijf gemaakt, als je die niet nodig hebt kun je die beter verwijderen.[/QUOTE]\r\n\r\nGelijk even gekeken.\r\nJa, staat er 1 aan, dat was ook de bedoeling, daar wilde ik hem voor en om (soms) een image te maken.\r\nVoor de rest vind ik het helemaal niets dat Alcohol gedoe.\r\n\r\nMaar ik heb hem uit gezet, maakt hier niets uit, blijft ongeveer even lang als ik op de klok kijk.\r\n\r\nIk heb dat steeds gehad, vandaar dat ik hem er elke keer afmik.\r\nUiteraard ook het register schoongemaakt.\r\nOf is er een speciaal tooltje voor, dat werkt misschien beter.
Link naar reactie
Klopt het, is het normaal bedoel ik, als Alcohol120% - Eigenlijk alleen voor de virtuele schijf - er samen met Nero 7 op staat, dat je dan met de Nero niet kunt - Wissen en Branden?\nDit gaat dan wel op de Alcohol120%\nMeen dat dit eerder niet zo was, of is dit weer in te stellen?\nMaar ja, ik ben geen Alcohol fan dus heb hem er zelden op staan.\n\nIk heb het overigens nog steeds die lange wachttijd, voordat mijn Startbalk er is.
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;270907][ATTACH]9625[/ATTACH] \r\n\r\nnog eens op de paperclip klikken en dan op het bestandje[/QUOTE]\r\n\r\nTsja, het zal wel, maar ik kan dat plaatje bij mij echt niet vinden wat je daar laat zien.\r\nOf moet ik eerst bij: Gebruikers Profiel - iets veranderen?\r\nAls ik op Beheer bijlagen klik, komt er heel wat anders.
Link naar reactie
[quote=reintje;270907][ATTACH]9625[/ATTACH] \n \nnog eens op de paperclip klikken en dan op het bestandje[/quote]\n \nNou, ik heb mij rot lopen zoeken omdat ik bovenstaande berichten eigenlijk te laat zag.\nEenmaal gelezen is het een fluitje van een cent.\nRajo bedankt.\n \nReintje ook natuurlijk, zo kom je steeds weer wat meer te weten.\nAlleen moet ik het wel gelijk weer opschrijven voor een volgende keer.\n \nEven kijken of het nu lukt met dit plaatje, ben benieuwd.
Link naar reactie
Niet dus, zal het wel weer fout doen.\nAls ik op de paperclip klik kom ik in het zelfde scherm als eerder, waar je een plaatje kunt oploaden.\nDie is dan gelijk te groot. dus kan ik niet verder, plaatje wordt dus niet aangepast in grootte.\nDubbelklikken kom ik bij hetzelfde terecht.\nJa, als je het alleemaal eenmaal weet is het makkelijk denk ik.
Link naar reactie
[quote=burgkop;271030]Niet dus, zal het wel weer fout doen.\nAls ik op de paperclip klik kom ik in het zelfde scherm als eerder, waar je een plaatje kunt oploaden.\nDie is dan gelijk te groot. dus kan ik niet verder, plaatje wordt dus niet aangepast in grootte.\nDubbelklikken kom ik bij hetzelfde terecht.\nJa, als je het alleemaal eenmaal weet is het makkelijk denk ik.[/quote]\nHet klopt de eerste keer kom je in het zelfde scherm uit om de bijlage up te loaden dan kan je door nog een keer op de paperclip te drukken je bijlage invoegen.\nJe zit nog wel steeds aan de grote vast, je plaatje word niet automatische verkleind:D
Link naar reactie
We dwalen vreselijk af van het onderwerp, maar het is gelukkig je eigen topic.\nIk begrijp dat je nog steeds zit met het probleem dat je plaatjes steeds te groot zijn.\nWaarmee maak je je plaatjes? Sla je ze wel op als *jpg?\nAls je geen zwaar programma wilt gebruiken zoals Photoshop probeer dan eens [URL=\"http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_windows/desktop_powertoys2.aspx#6\"][COLOR=Blue]ImageResizerPowertoy van Microsoft[/COLOR][/URL]\n\n\nJe kan daarmee niet precies zien hoeveel kb het plaatje wordt, maar je kan het formaat wel degelijk flink verkleinen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...