Ga naar inhoud

mpg bestand van cue/bin VCD is niet te kopieren?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb wat leuke VCD\'s opgehaald als cue/bin koppeltjes. Standaard open ik die op een virtuele CD/DVD drive (Alcohol120%) en kopieer dan de \\mpegav\\avseq01.dat file naar de harde schijf, en hernoem die naar *.mpg; dan kan die worden afgedraaid op mijn divX DVD-speler.\r\n\r\nNu heb ik een setje van 7 VCD\'s opgehaald van elk ongeveer 750 Mb, en ze zijn vanaf de (virtuele) VCD gewoon af te spelen op de computer in Winamp of Media Player (Classic). Echter, als ik de avseq01.dat file kopieer naar de harde schijf, dan gaat het tot 100% en dan opeens is er \"parameter incorrect\". Vervelend, want ik wil ze niet als VCD branden daar ik geen 800 Mb CDs heb, ik wil ze gewoon met vijf stuks op een DVD zetten voor in de divX speler. \r\n\r\nIk krijg het idee dat het een beveiliging is, en heb ook Daemon Tools geprobeerd met alle emulaties aan; geen effect.\r\n\r\nIemand hier ervaring mee?
Link naar reactie
Zelf intussen opgelost, via tip op deze link:\r\n[url]http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=93800[/url]\r\n\r\nIsobuster downloaden, en deze de avseq01.dat file laten \"M2F2 MPEG extracten\". Als het programma aangeeft dat er Read errors zijn, deze ignoren, en het bestand niet laten verwijderen. Hernoemen naar MPG en klaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...