Ga naar inhoud

grijs balkje Besturingselement?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nSinds enige tijd ondervind ik steeds problemen bij mijn msn space als ik foto\'s toe wil voegen. Nu is me dus opgevallen dat ik het grijs gestreepte balkje[IMG]http://i51.photobucket.com/albums/f394/Liefdesbaby/P9260017.jpg[/IMG] zoals hier op deze foto, ook op internetpagina\'s valer krijg. \r\n\r\nals je dan boven het vakje dat met het grijze bakje omringd is gaat staan, staat er\"\" klik hier als je dit besturingselement wilt activeren\". Als ik dit op internet doe kan ik overal normaal plaatjes ed. bekijken. Doch bij mijn msn space kan ik nog steeds geen foto\'s toevoegen.Uploaden kan ik ze wel, maar ze komen op de een of andere manier steeds niet op mijn space terecht.\r\n\r\nHeb al tig verschillende dingen geprobeerd. Heb de tips van msn support en zelfs van de Faqman geprobeerd, maar deze helepen allemaal niet.\r\n\r\nWeet iemand hier misschien om welk besturingelement het zou kunnen gaan, of waar ergens een fout zit en hoe ik dit kan oplossen???? \r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Ik denk dat je dan een update voor Internet Explorer mist. Dat lijkt namelijk wel wat op een patent-probleem waar Microsoft een poosje geleden mee rond z\'n oren geslagen is. Iemand had namelijk Microsoft aangeklaagd wegens inbreuk op het patent, dat het automatisch activeren van flash- en shockwave objecten op websites, en Java applets en zo, regelt. Een bedrijfje had dus patent op die techniek, en Internet Explorer maakte daar gebruik van, zonder daarvoor licentiekosten af te dragen.\n\n\nDus heeft Microsoft via Windows Update een patch uitgegeven die deze functionaliteit uitschakelt. Je moet er nu zelf op klikken, voor die functies uitgevoerd worden. Dat lijkt me bij jouw site ook te gebeuren. Inmiddels is er echter alweer een nieuwe patch die deze functie herstelt, zodat hij wel weer automatisch werkt, maar dan op zo\'n manier dat \'t niet onder dat patent valt. Misschien moet je dus eens bij Windows Update gaan kijken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...