Ga naar inhoud

muziekclips branden op DVD- in welk formaat?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb verschillende muziekclips gedownload en wil deze op een DVD branden, zodat ik ze bijvoorbeeld kan afspelen op de DVD speler in de woonkamer, of in de autoradio met DVD functie en scherm. \r\n\r\nDe clips die ik heb gedownload zijn in allerlei formaten, zoals mpg, avi, mp4 etc. Eigenlijk wil ik (uiteraard) zoveel mogelijk clips op 1 DVD branden en aangezien ik nog zeer weinig ervaring heb met het branden van DVD\'s: in welk formaat kan ik de clips het beste op de DVD branden? Ik vermoed mp4? En wat is de tweede beste keus? (Ik weet op het moment niet zeker of de DVD spelers namelijk mp4 ondersteunen). \r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
Als je ze af wilt spelen op de dvd-speler in de woonkamer, zul je alle formaten moeten (laten) converteren naar dvd-formaat.\r\n\r\nHet makkelijkst is om daarvoor Nero Vision Express te gebruiken. Als het goed is kan deze alle formaten die je computer kan afspelen converteren naar mpeg2 voor dvd.\r\n\r\nDe meeste dvd-spelers ondersteunen geen mp4, geen avi, geen divx. Alleen mpg, en dan moet het ook nog eens in het juiste formaat worden aangeleverd: dvd, video-cd, of s-vcd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...