Ga naar inhoud

Camera met harde schijf probleem


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nIk heb sinds een tijdje een Sony DCR-SR90E. Zeer knappe camera, maar ik heb 1 klein probleem.\r\nWanneer ik een dvd brand met de bijgekregen software en deze dan in mijn dvd speler afspeel krijg ik tussen alle \"scenes\" 1 a 2 seconden stilstaand beeld. Vrij irritant. Op mij PC zelf draait hij perfect.\r\nZijn er andere video bewerking progs die ik kan gebruiken.\r\nHet moet wel één zijn dat mijn camera met HDD detecteert, want ik heb zelf Roxio en die vindt hem niet.\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Met de dvd camera\'s heb je hetzelfde probleem.\r\nAls je de scenne\'s op de pc hebt staan moet je ze met een montage prg tot een film vormen ,en dan pas een dvd er van branden.\r\nMisschien lukt het met Ullead Moviemaker 5 wel. (is ook geschikt om van dvd te capturen en te bewerken)\r\nAls de kamera een firewire (Ilink) aansluiting heeft hoort het met ieder goed videomontage prg te werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...