Ga naar inhoud

Ondertiteling integreren


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk wil graag een .srt bestandje integreren in een avi bestand, dit heb ik al eens gedaan maar weet niet hoe het programma heet.\r\n\r\nHet erom dat ik het bijvoorbeeld kan afspelen op mijn telefoon, ik moet dus niet apart het srt bestandje er los bij laden of het srt bestandje dezelfde naam geven als de film, het moet er dus echt in.\r\n\r\nVriendelijke Groeten,\r\n\r\nRoy Scheper
Link naar reactie
Gebruik de vobsub plugin. Gewoon vobsub instaleren dus.\n\nNu word altijd, wat je ook gebruikt (players, converters) je *.srt file geladen (als de filename hetzelfde is*)\n\nDan zet je gewoon de video om met winavi ofzo.\n\n*Let wel op dat je je film hetzelfde noemt als je *.srt file ;\n\ndus :\n\nfilm.avi\nfilm.srt\n\nZie je tijdens het converteren een groene pijl rechtsonderin, dan is het goed!\nBij winavi kan je ook je output-window zien, dan zie je gelijk of het goed gaat.\n\nLoopt je *.srt file niet goed, subtitleworkshop (gratis) is goed stuk software om het goed te krijgen.\n\nSucces
Link naar reactie
Top! Ik heb dit al eerder geprobeerd met VirtualDub, maar hij blijft aangeven dat hij een xvid codec mist..\r\n\r\n@Javil, het werkt wel, maar volgens mij mis ik een paar zinnetjes in de ondertiteling, als ik de film zo afspeel met externe ondertitels laat hij het wel zien, maar als ik ze integreer dan maar af en toe\r\n\r\nVerder Bedankt!
Link naar reactie
Heey bedankt! Werkt goed, maar ik moest wel een andere codec gebruiken, die op je site was voor mij niet voldoende..\r\n\r\nZie : [url]http://www.divxstart.com/?show=software[/url] en dan: XviD Koepi\'s (05/04/04)\r\n\r\n\r\nDie codec werkte wel, misschien zou je die er nog bij kunnen zetten..\r\n\r\nNog ff 1vraagje, hij komt met een bericht dat het een uncompressed film is, en als ie em gaat \"omzetten\" staat hij na 10 procent al op 9gig?\r\n\r\nZou wel graag 700 mb willen houden..\r\n\r\nIn ieder geval harstikke bedankt!! :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...