Ga naar inhoud

kan ik map van mywebsearch weggooien?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

als ik de computer opstart krijg ik elke keer dit in beeld:\r\nRUNDLL\r\ner is een fout opgetreden tijdens het laden van: C:\\ program~1\\ mywebs~1\\ bar\\ 2.bin\\ mwsbardll. kan opgegeven module niet vinden.\r\n\r\ndit kan wel kloppen, want bij het configuratiescherm en software heb ik dit verwijderd.\r\nmaar hoe moet ik dit uitschakelen zodat dit niet elke keer bij het opstarten verschijnt?\r\n\r\nik heb ewido anti spyware op mijn computer staan en die geeft aan dat hij bij het opstarten ingeschakeld is. (daar staat bij autostart: mywebsearch email plugin en mywebsearch bar) kan ik dit via ewido uitschakelen of moet het op een andere manier?\r\nen kan ik dan deze map weggooien? \r\nwie o wie kan hier antwoord op geven?
Link naar reactie
[QUOTE=gompy;263478]ik had de installatie al ongedaan gemaakt bij configuratiescherm en software. \r\n\r\nhoe moet je een log plaatsen?\r\n\r\nbij ewido staat dat ik het daar ook uit kan schakelen bij het opstarten. zou dat niet voldoende zijn zodat ik die map dan kan weggooien? er staat alleen iets in van mywebsearch.[/QUOTE]\r\n\r\nje moet je wel is waar aanmelden als lid wil je een topic kunnen starten\r\n\r\nlees de sticky topic boven aan in het beveiliging en privacy topic
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...