Ga naar inhoud

CD in de afval


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hmmmz...ik pleur altijd mijn oude cd\'s bij het KCA.\r\n\r\nMeende ooit ergens gelezen te hebben dat dat beter zou zijn. Omdat er tegenwoordig zoveel cd\'s weggegooid worden is het beter om ze niet bij het huisvuil te doen.\r\n\r\nVoordeel van het KCA is dat dat niet iedere week wordt opgehaald. Mocht je een cd weggooien, waarvan je later denkt dat je \'m toch beter had kunnen bewaren, kun je \'m nog opvissen.
Link naar reactie
[quote]RW\'s zijn voorzien van een soort coating, welke biogisch niet afbreekbaar zijn, dus deze moeten gescheiden worden ingeleverd.[/quote]\r\nPlastic is doorgaans ook niet bepaald biologisch afbreekbaar.. Ik mag niet hopen dat je dat ook naar het KCA brengt. :-P \r\n\r\nMaar even serieus, ik heb rondgekeken en nagevraagd, in mijn gemeente horen CD\'s en DVD\'s in ieder geval allemaal bij het restafval en dus niet bij het KCA. Misschien dat het per gemeente verschilt, daarvoor zou je op de website van je gemeente kunnen kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...