Ga naar inhoud

MAC OS kopieren via Windows?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb voor mijn buurman MAC OS gedownload, maar zit met een klein probleempje....\r\n\r\nIk heb hem inmiddels binnen, is een DVD-kopie van 4,7GB. Niets aan de hand dus.\r\n\r\nAls ik em mount met Daemon of PowerISO, laat hij maar 8 bestanden zien met een totale grootte van 128 kb.\r\n\r\nIets klopt er dus niet :s\r\n\r\n\r\nNu vroeg ik mij af, is dit normaal, komt dit omdat MAC misschien een ander bestandsformaat hanteerd? Of misschien heb ik dan een foute versie ofzo?\r\nIk snap er in ieder geval niks van, wie wel ;)\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
De enige manier om daar achter te komen is het ding daadwerkelijk branden, maar dat kan je dus wel eens wat schijfjes gaan kosten, als dan blijkt dat het niet werkt. Ik ga je er in ieder geval niet mee helpen, aangezien het downloaden van software nog altijd illegaal is. En ik heb er ook geen verstand van, ik weet niet hoe het bestandssysteem van MacOS werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...