Ga naar inhoud

Image Branden - ISO branden - en dat moet wéér anders.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik word niet goed van al die verschillende vormen.\r\nHet een moet weer via een virtuele schijf en het andere weer niet.\r\nKan dat nu niet makkelijker in deze tijd?\r\nGewoon aanklikken dat het bijv. een aafspeelbare CD/DVD moet worden, op de computer, of wat dan ook.\r\nNu heb ik weer een MDF bestand en daar horen er nog een paar bij, die heten weer anders.\r\nAls ik ga zoeken op dat MDF branden, krijg ik verhalen te lezen om de extenties te veranderen etc.\r\nOf weer een virtuele schijf aanmaken met Deamon tools of Alcohol.\r\nWel ik heb daar steeds problemen mee om het aan de praat te krijgen.\r\nMij allemaal veel te moeilijk.\r\nIk gebruik het zo weinig, vandaar de vraag of daar geen makkelijker weg voor is.\r\nIk heb Nero 7, daar zie ik bij Recorder wel Image branden staan, maar de betreffende (MDF) bestanden zie je dan weer niet.\r\nZet ik er *.* neer dan weer wel, maar hoe krijg ik dan die 3 bestanden op de DVD, want het zijn er 3 en kan er maar 1 tegelijk kiezen.\r\n\r\nIk zoek een stom programma wat veel handiger werkt, in NL.\r\n\r\nDenk toch niet dat ik de énige ben die het allemaal lastig vind, maar ja moet toch iémand voor uit durven komen denk ik.\r\n\r\nIk gebruik in hoofdzaak Nero Burningrom, de hele handel van rechts naar links in het venster slepen.\r\nStart Smart gebruik ik eigenlijk ook nooit.
Link naar reactie
Je kan het ook zo zien: niet je images van allerlei (grijze) bronnen halen, dan heb je dit probleem ook niet. Mdf is Alcohol120%, geloof ik. Dat programma kan ook vele verschillende types image aan.\r\n\r\nStomme programma\'s wil je ook niet, want dan ga je weer klagen over dat er te weinig opties zijn. Oftewel: geduld hebben, handleiding lezen en dingen uitproberen. Geen klaagzangen, doorbijten.
Link naar reactie
Het Reintje adres lijkt mij wat meer info te geven, bedankt.\r\n\r\nHet komt mede door het feit dat veel mensen aangeven om niet meerdere Brandprogramma\'s te installeren.\r\nAls ik trouwens alleen Alcohol erop zet, gaat mijn computer super traag.\r\nAls ik dan iets aanklik kan het zomaar zijn dat ik pas na een halve minuut een aktie krijg.\r\nMisschien eens een andere versie proberen.\r\nMaar ik schreef het al, ik gebruik het haast nooit.
Link naar reactie
Graag gedaan.\r\nIedereen die regelmatig download zou Alcohol120% en Nero moeten hebben...en deze twee programma\'s gaan heel goed samen. Dan kun je in feite alles branden! Bovendien hebben deze programma\'s nog meer fijne mogelijkheden, zoals bijv. een virtuele speler. Daarmee kun je een image afspelen die op je HD staat.\r\nOp [url]www.wurksjops.nl[/url] staan heel veel handleidingen bij elkaar... daar staat vast wel iets voor je bij.
Link naar reactie
Bedankt Reintje, staan handige dingen bij.\r\n\r\nMaar zijn ook een aantal dingen die niet werken, misschien te oud?\r\nIk probeerde bijv. Deamon tools, gesloten. [url]http://www.wurksjops.nl/forum/viewforum.php?f=36[/url] :lol: \r\nStaan er meer bij.\r\nMaar het gaat om het principe, veel zal het wel doen.\r\n\r\nIk heb momenteel Alcohol en Nero erop staan, lijkt goed te gaan, afwachten maar weer.\r\nAlleen tijdens installeren duurde het vreselijk lang voordat er iets gebeurde.\r\nNu gaat het sneller.\r\nVan beide heb ik de bijna laatste versie.\r\n\r\nEven tussendoor:\r\nDe wachttijden bij het Downloaden van meerdere links via Rapidshare Free, zijn vedubbeld, althans bij mij, méér dan 2 uur ertussen.
Link naar reactie
Klopt... Onlangs zijn alle links nagelopen, en die dood liepen zijn verwijderd. En wat Rapidshare betreft... ja... dat is echt niet de meest ideale manier om iets te downloaden, maar als de andere methoden gewoon niet gaan, is dit een alternatief.\r\n\r\nIk kan op het net geen [u]goede Nederlandse[/u] handleiding van daemontools vinden. \'k Zal eens in mijn archief neuzen of er wel eens iets in de CID heeft gestaan.... ;-)\r\n\r\n\r\nIn de CID 06-2006 heeft een artikel gestaan over het maken van virtuele CD-roms en daarin wordt ook DaemonTools besproken.\r\nKan, als je die CID zelf niet meer hebt, desbetreffende pagina\'s wel even mailen.
Link naar reactie
[quote=burgkop]Reintje; als je die van blz. 35 bedoeld Adobe blz. 26, heb ik even opgezocht. \r\n\r\n(waarom komen die blz. nummers eigenlijk niet overeen, waarin wordt CID eigenlijk gemaakt, weet je dat ook?)\r\n\r\nWeer Bedankt (F) voor de tip.[/quote]\r\n\r\nIk begrijp niet wat je bedoeld hier..., maar het artikel is inderdaad in CID 06-2006 pagina\'s 35, 36 en 37 (Y)
Link naar reactie
Reintje:\r\nAls je CID in Acrobat Reader bekijkt, komen de bladzijden die je links kunt zien, niet overeen met de echte blz. nummers van het blad zelf.\r\nDaar kunnen mooi vergissingen mee gemaakt worden, als je bijv. een bladzijde naar iemand mailt.\r\nIs dit plaatje duidelijk wat ik bedoel.\r\nMaar ach als je het eenmaal weet, is het wel te doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...