Ga naar inhoud

ondertiteling wel op PC, niet op laptop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb een probleem met mijn laptop. Als ik een DVD wil draaien (gewoon een originele DVD), dan krijg ik de ondertiteling niet te zien. Draai ik de DVD op mijn PC, dan krijg ik wel de ondertiteling te zien. De instellingen van Windows Media player staan volgens mij goed en beide apparaten hebben dezelfde versie van Wmp.\r\n\r\nWie kan mij helpen?\r\n\r\nDusty
Link naar reactie
Zou zeggen, probeer het eens, k-litecodec heb ik zelf ook en werkt prima. (géén spyware).\r\n\r\n[url]http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm[/url]\r\n\r\nNeem gewoon de bovenste.\r\n\r\nWat ook nog wel eens wil helpen is:\r\nOpen wmp, klik op extra, klik op opties, klik op bestandstypen en klik op de knop alles selecteren sluit met klik op toepassen en dan oke.
Link naar reactie
[quote=dusty]Is een codec nodig voor een niet gebrande, originele DVD?[/quote]\r\nJa, met een standaardinstallatie van Windows XP wordt niet de benodigde codec (MPEG-2) meegeleverd om een DVD te kunnen afspelen. Waarom dat is weet ik niet.\r\n\r\nJe zult dus zelf deze codec moeten voorzien: of door installatie van een software-dvd-player (windvd, powerdvd, ect.) met bijgeleverde codec, of een codec-pack.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...