Ga naar inhoud

Nero sluit af bij het overzetten naar wav


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb tot nu toe altijd mijn audio cd’s met nero gebrand, en dit werkte perfect, nu wil ik dit weer doen, maar telkens als ik nu de Mp3 over wil zetten naar WAV, sluit het een of ander Nero af.\r\nIk heb Nero en alles wat erbij hoort van mijn computer verwijderd, en toen weer opnieuw geïnstalleerd, maar niets helpt.\r\nIk werk met Windows XP prof, en Nero 6.6.0.16.\r\nDe hele computer is gescand op virussen, maar die zijn niet aanwezig, wat kan hier de oorzaak van zijn?\r\n\r\nGr. jan48
Link naar reactie
[quote=Edmoor]Probeer die nummers eens 1 voor 1 om te zetten naar WAV.\r\nMisschien dat er 1 tussen zit waar Nero om welke reden dan ook op stuk gaat.[/quote]\r\n\r\nHet maakt niet uit, hoe ik het ook probeer, ik heb al van een cd geprobeerd, en ook van een andere hdd, ook heb ik de mp3 enkel proberen om te zetten, maar niets helpt.\r\nAls ik alleen Mp3 wil branden, dan lukt dit wel.
Link naar reactie
[quote=TarUnited]Excuses, ik dacht dat je je mp3\'s eerst met nero omzette naar WAV, om ze vervolgens met Nero te branden op cd.\r\n\r\nHelaas heb ik verder geen oplossing voor je. Windows opnieuw installeren kun je zelf namelijk ook wel bedenken, en is niet de meest ideale oplossing...[/quote]\r\n\r\nJa dat is inderdaad de laatste oplossing, maar toch bedankt voor de poging mij te helpen.\r\n\r\nGr. jan48
Link naar reactie
Nee, het zijn geen beveiligde Mp3 bestanden, het is muziek die ik van Lp\'s en singels overgezet heb, en die heb ik zeker al 25 keer gebrand, dus neem ik aan dat nu ook moet kunnen, met het omzetten naar WAV, heb ik geen probleem, dit kan ook met Ashampoo, wat ik makkelijk vond, dat is het programma cover designer van Nero, je kunt er zonder probleem een hoesje me maken, de titels werden gelijk op de hoes geplaatst.\r\n\r\nGr. jan48
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...