Ga naar inhoud

Nerovision Express loopt vast


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een Nero-vraag:\r\n\r\nDVD\'s (een-op-een) copieren doet-ie prima, maar als ik m\'n avi\'s probeer te branden (via Nerovision express - geweldig programma... als-ie het zou doen ^o) ), loopt hij iedere keer vast. \r\n\r\nMeestal heeft-ie dan een anderhalf uur ofzo gedraaid. Hij stopt er gewoon mee. De teller met oplopende tijd doet het wel, maar de resterende tijd telt niet meer af.\r\nDe activiteit in m\'n taskmanager is dan ook vrijwel weg (alleen dat tellertje, denk ik).\r\n\r\nIk dacht eerst dat het kwam doordat ik te weinig gig vrij had op m\'n harde schijf, en toen heb ik wat geruimd, maar hij doet het nog steeds niet.\r\n\r\nIemand ervaringen mee?\r\n\r\nOverigens heb ik een niet-avi-file met succes gebrand dmv Nero Burning Rom.\r\nHet lijkt dus te liggen aan Vision Express... of toch m\'n vrije ruimte?
Link naar reactie
Welke versie van Vision Express heb je? Bij versie 2 van dat programma heb ik al vaker zulke fouten gezien. Het kan helpen om te upgraden naar een hogere versie van Vision Express: versie 3 voor Nero 6.\r\n\r\nOf misschien Nero helemaal upgraden naar versie 7, inclusief VE 4. Als Nero voor de rest wel z\'n werk doet, kun je misschien maar beter bij Nero 6 blijven.
Link naar reactie
Avi\'s (DivX en X-vids...etc. ) naar DVD doe ik met WinAvi : [url]http://www.winavi.com/[/url] en kort handleidinkje : [url]http://www.divxworld.nl/winavi.htm[/url]\r\n\r\nHad vroeger ook Nero Vision 2 gebruikt maar duurde te lang (paar uur..) en beeld was niet erg goed..., met WinAvi naar DVD-files (.vob etc.) maar 20 tot 40 min... naar gelang de kwaliteit die je wilt. en daarna pas de DVD-bestanden met NERO branden op schijf in 10 min.\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...