Ga naar inhoud

kan gedownloade film niet branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi ,\r\nik ontving onderstaand bericht van mijn dochter.Wie heeft oplossing?\r\nBedankt.\r\n\r\n[b]Hoi mam,\r\n\r\nIk wil dus graag films die ik gedownload heb branden.ik heb dvd rw cds van \r\n120 min en toch lukt t me niet via nero start smart om ze te branden.Ik heb \r\nvanalles geprobeerd.\r\nAls ik t via het progr. intervideo windvd doe lukt het wel maar met een heel \r\nsmal strookje film.Ik zie ook geen opties hoe ik dat kan verbreden tot een \r\nheel scherm en op de dvd zelf zie ik t ook niet.de letters zijn dan niet te \r\nlezen.\r\n\r\nIk probeerde net ook een dvd te kopieren ,gewoon van schijf naar schijf en \r\nook dat!!lukte niet.\r\nkan het zijn dat mijn instellingen verkeerd staan?\r\nbedankt alvast voor de moeite..\r\ngroetjes Janneke[/b]\r\n_________________________________________________________________
Link naar reactie
Is dat \'smal\' in de vorm van \'laag\' of in de vorm van \'niet breed\'?\r\n\r\nDaarnaast hebben we toch echt wat meer informatie nodig:\r\n- Besturingssysteem.\r\n- Welk onderdeel van Nero gebruikt wordt (startsmart is de verzameling van alle onderdelen van nero).\r\n- Bestandstype film (avi, divx, mpg, etc.)\r\n- Hoe de film er met Windows Media Player op de computer uitziet (is het beeld dan ook \'smal\').\r\n- En uiteraard, wat Edmoor al aangaf, waarom het met Nero niet lukt.
Link naar reactie
Als de film in mediaplayer al erg klein/smal is, dan hoef je niet te verwachten dat het op dvd veel beter wordt.\r\n\r\nHet moet in ieder geval wel mogelijk zijn om de film in de hoogte of breedte uit te rekken zodat deze op dvd wel het beeld vult, en niet in een zwart kader zit.\r\n\r\nAls de film op de computer breed en laag is (bioscoopformaat), dan zal deze film op dvd de hele breedte van het tv-scherm vullen, maar zul je boven en onder grote zwarte balken hebben, waardoor het lijkt alsof je door een brievenbus kijkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...