Ga naar inhoud

Transcoderen mislukt steeds


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb met Nero ( Nero Vision expres2 versie 6.3.1.26) een prachtige diavoorstelling gemaakt, 3 hoofdstukken met muziek, bijna 1GB groot, best wel fors dus. Ik wil hem branden op DVD met Nero en dan gaat het mis. Tijdens het transcodeerproces loopt het programma totaal vast. Ik heb voor het branden al geprobeerd zoveel mogelijk lopende processen af te sluiten, Internet virusscanner en diverse programmas die normaal mee op starten.\r\n\r\nIk heb een Pentium-4 computer, 800MH, 1024mb intern geheugen, vrije ruimte op de schijf nog 80GB.\r\n\r\nHet CPU blijft op 1-2% ,gebruik van het geheugen tijdens het proces 1700 van de 2461 MB\r\n\r\nIk heb er veel werk in zitten en baal als een stekker\r\n\r\nHelp!, Stridje\r\n (cry)
Link naar reactie
Ik heb inmiddels een upgrade gedaan naar Nero 7 en het probleem is over!!\r\nBalen dat het zoveel tijd heeft gekost. Kloksnelheid is trouwens 3.21Ghz kan dat wel?\r\nAfijn nu alles gepakt heeft, pakt die :-@ dvd speler hem niet . Ik wil natuurlijk gewoon op mijn tv in de huiskamer de dia serie laten zien. 1 keer pakte die hem, maar de muziek haperde enorm. Als ik de DVD op m\'n PC draai is er niets aan het handje.\r\nHet was best wel een duur systeem van Philips balen dus.... In een pruts dvd spelertje op mijn slaapkamer draait hij stukken beter, maar nog niet vlekkeloos. Hebben jullie nog opties?\r\nIk heb ook wel eens gelezen in de computeridee een systeem waarbij je draadloos verbinding kan leggen tussen je tv en PC. Ik heb een LCD scherm van JVC\r\nStridje (cry)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...