Ga naar inhoud

slechte kwaliteit reisfilm


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste medeforummers,\r\n\r\nIk zit met ,voor mij ,een groot probleem. Ik ben met een groep leeftijdsgenoten op reis geweest en ik heb me het filmen van al het gebeuren op mij genomen. Nu moet je weten dat ik pas een camcorder JVC gekocht heb en dat ik in het maken van de dvd op zich een totale leek ben.\r\n\r\nIk heb eerst met een vriend de opgenomen film bekeken via aansluiting camcorder naar de tv en dat beeld was voor mij mooi en zuiver. Ik wou hem dus nog bewerken en ik heb hem geconverteerd via Windows media player op pc en de film werd dan ook bewerkt met dat programma. Toen na veel werk alles af was heb ik hem via Nero Vision op dvd gezet. Maar wat blijkt : Dat beeld is voor mij enorm slecht, wazig tot duister en dus zeker niet zoals voorheen.\r\nMijn vraag is nu: komt dat door het gebruik van WMV en moet ik het opnieuw doen via een ander programma zodat ik garantie heb op het resultaat van voorheen??? (dus via een ander bestandstype converteren??) met welk programma dan?\r\n\r\nOf is dat gewoon zo?? (al hoop ik toch van niet :/ )\r\n\r\nHopelijk kunnen jullie me helpen, wat ik zéér op prijs zou stellen !!\r\ndank u
Link naar reactie
[quote=wildkaos]\r\n Nu moet je weten dat ik pas een camcorder JVC gekocht\r\n--------------------------------------------------------------------------------------\r\nik heb hem geconverteerd via Windows media player op pc en de film werd dan ook bewerkt met dat programma. [/quote]\r\n\r\nHeel toevallig ik ook, en misschien ook nog de zelfde.\r\n------------------------------------------------------------------\r\nJe schrijft dat je Windows Media Player hebt gebruikt, maar bedoel je niet Windows MovieMaker??\r\nNiet het prettigste/makkelijkste prog. om mee te werken.\r\nNu zag ik ook dat je Nero(6??) hebt, dan kun je ook NeroVision Express nog eens proberen.\r\nZelf ben ik bezig met Video deLuxe en daar zijn de eerste resutaten goed te noemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...