Ga naar inhoud

dvd terug op computer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik wil graag mijn zelfgebrande home dvd\'s (gemaakt met arcsoft) weer terug zetten op de computer omdat ze op schijf niet eeuwig houdbaar zijn. computer vastgelopen en dus video\'s die op compu stonden kwijt. wil ze nu op externe schijf plaatsen. wie heeft voor mij een duidelijke beschrijving en wat heb ik nodig aan programma\'s\r\ndank je wel
Link naar reactie
De avi van de orginele kwaliteit kun je er niet meer van maken.\r\nJe kunt wel naar een prg zoeken ,,dvd naar mpg ,,of dvd naar avi.\r\nDe schijf is wel niet eeuwig houdbaar ,maar vaak toch langer als een hd.\r\nAls het alleen maar voor backup is bedoeld kun je ook een image van de dvd op de hd zetten ,,of gewoon de video-ts map naar de hd kopieren.\r\nJe kunt ook om de 5 jaar ofzo de dvd gewoon kopieren ,dan heb je weer een verse.
Link naar reactie
Hoi,\r\nIk had gehoopt hier een antwoord te krijgen op eigenlijk hetzelfde probleem als wat prwillemsen heeft. Mijn oude (smal-)films staan op dvd. Die films wil ik graag nog bewerken door er commentaar en/of muziek aan toe te voegen. Met welk programma krijg ik de films weer terug op de pc zodat ze met Pinnacle of een dergelijk programma weer zijn te benaderen en te bewerken?\r\nHopelijk weet iemand dit, hartelijk bedankt alvast.
Link naar reactie
Is er nou echt niemand die een antwoord weet? Op veel fora wordt dit probleem aangehaald maar nergens is een duidelijk antwoord te lezen. Het lijkt wel een staatsgeheim. Ik wil gewoon een DVD met film terugzetten op de pc en vervolgens bewerken door er commentaar of muziek aan toe te voegen. Met welke software kan dit? Ik hoop van harte dat iemand dit geheim openbaar wil maken.\r\nBedankt alvast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...