Ga naar inhoud

Probleem met lezen A-schijf


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik heb een diskette die corrupt is, en ik zou graag willen weten of het nog mogelijk was om de files die erop staan, op de een of de andere manier te kunnen \'recoveren\'. Ik heb een scandisk gedaan en daar kreeg ik de volgende melding bij: \r\n\r\n\"Fout bij het lezen van het station.\r\nSchijfcontrole heeft mogelijk deze fout gecorrigeerd bij het uitvoeren van een oppervlaktecontrole.\r\nEr kunnen echter andere fouten op het station aanwezig blijven.\r\n Resolutie: Deze fout negeren en doorgaan\r\n Resultaten: De fout is niet gecorrigeerd.\r\n\r\nSchijfcontrole kan niet langer schrijven naar of lezen van sector 20 van de bronmap van dit station.\r\n Resolutie: De fout corrigeren\r\n Resultaten: De fout is niet gecorrigeerd.\r\n\r\nSchijfcontrole kan niet langer schrijven naar of lezen van sector 21 van de bronmap van dit station.\r\n Resolutie: De fout corrigeren\r\n Resultaten: De fout is niet gecorrigeerd.\r\n\r\nSchijfcontrole kan niet langer schrijven naar of lezen van sector 22 van de bronmap van dit station.\r\n Resolutie: De fout corrigeren\r\n Resultaten: De fout is niet gecorrigeerd.\r\n\r\nSchijfcontrole kan niet langer schrijven naar of lezen van sector 23 van de bronmap van dit station.\r\n Resolutie: De fout corrigeren\r\n Resultaten: De fout is niet gecorrigeerd.\r\n\r\nSchijfcontrole kan niet langer schrijven naar of lezen van sector 24 van de bronmap van dit station.\r\n Resolutie: De fout corrigeren\r\n Resultaten: De fout is niet gecorrigeerd.\r\n\r\nSchijfcontrole heeft fouten op dit station aangetroffen. Niet alle fouten zijn gecorrigeerd.\"\r\n\r\nIs het nog mogelijk om (een gedeelte van) de documenten terug te halen, of zijn al mijn kansen verkeken :-? Ik heb zowel Windows 98 (laptop) als Windows XP (desktop). Ik heb op Internet rondgezocht maar vond daar alleen commercieele programmaatjes voor \'file recovery\'. Misschien kunnen jullie mij helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...