Ga naar inhoud

Probleem met het openen van foto's


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Gisteren digitale foto\'s van een SD kaartje via een cardreader naar de harde schijf van de laptop verplaatst. Terwijl ik toekeek werden alle foto\'s overgezet. Na de verplaatsing ging ik naar het mapje van de foto\'s en bleek ik de laatste 25 foto\'s niet te kunnen bekijken. Ik krijg de foutmeldingen: \'Kan afbeelding niet opbouwen\' en \'Geen voorbeeld beschikbaar\'. \r\nToch zijn de foto\'s \'gewone\' .JPG bestanden en van normale grootte. Met andere woorden het lijken volledige foto\'s, ze worden alleen niet geopend. Inmiddels diverse recovery programma\'s geprobeerd, maar tot op heden geen succes... \r\n....heeft iemand hier enig idee hoe ik de foto\'s terug kan krijgen/bekijken?
Link naar reactie
Lisz, lees svp eerst de [url=http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=41]huisregels[/url], en verander daarna de titel van je vraag door je eerste post te editen via het schaarsymbool. Er staat duidelijk in de regels dat HELP in de titel er voor zorgt dat de vraag wordt afgesloten, en verder is het schreeuwen ook niet nodig. Verder is Fotoprobleem een veel te vage titel, wees wat specifieker.\r\n\r\nProbeer de foto\'s eens overnieuw van de SD-kaart te kopieren.
Link naar reactie
Dank AVV voor je reply, had de regels te vluchtig doorgelezen, ben te veel bezig met mijn \'probleem\'.\r\n\r\nHelaas heb ik de foto\'s vanaf mijn kaartje verplaatst, waardoor ik ze dus niet opnieuw kan kopieren, want ze zijn van de kaart verwijderd. Ook heb ik al een programma geprobeerd waarbij de bestanden van de kaart worden hersteld, dit mocht ook niet baten.\r\n\r\nEnig ander idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...