Ga naar inhoud

Huisnummer Projectje


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Gezien het feit dat door jaren van regen en zonneschijn ons huisnummer plaatje onleesbaar is geworden was deze nodig aan vervanging toe.\r\nOm nu net als de grote grijze massa naar een toko te gaan om daar vervolgens een vervangend huisnummer plaatje en of losse cijfers aan te kopen zag ik gezien de hier nog aanwezige reeds afgeschreven computer hardware niet zo zitten.\r\nEen oude IBM 166Mhz laptop omhacken naar een huisnummer leuk mij opzich een leuke ervaring.\r\nNadat de laptop van al haar ingewanden ontdaan is zijn alle gaten en kieren in de overgebleven laptop behuizing gedicht.\r\nHet oude beeldscherm is vervangen door een stukje helder plexiglas met hier achter een afbeelding van de beroemde Matrix screensaver waar in het huisnummer duidelijk weer gegeven is.\r\nNa het vervolgens aangebracht hebben van enkele verstevigingen en een ophang mogenlijkheid is het projectje in de primer gezet en vervolgens afgelakt met een hoogglans zwarte lak.\r\nIn de hier onder weergegeven afbeelding ziet u het eind resultaat van deze Laptop <> Huisnummer Hack.\r\n\r\n[img]http://www.wirelesspinksterkamp.org/plaatjes-upload/homemade/hardware-hack-laptop-naar-huisnummer.JPG[/img]\r\n\r\n :wink: \r\nGerard
Link naar reactie
[quote=Anacho]@ DeGrijze, weer heel leuk gemaakt (Y) , je had trouwens nog een van de toetsen v.h. keyboard kunnen gebruiken als deurbel of intercom, of was dat niet practisch?[/quote]\r\nDat is jammer genoeg niet praktisch voor mijn woon situatie woon namelijk in een vrijstaand (oud) arbeiders huisje en het huisnummer en de brievenbus staan voor op het erf zeker zo\'n meter of 6 van mijn voordeur verwijderd.\r\n\r\n :-) \r\nGerard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...