Ga naar inhoud

irritant bestand wil niet meer van me pc af!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik krijg een bestandje met geen mogelijkheidvan de pc..\r\n\r\nwat ik heb geprobeerd: rechtermuis knop, --> verwijderen\r\nook geprobeerd: bestand selecteren en knop delete gebruiken..\r\n\r\nwerkt geen van beide, denk dat het rigoreuzer moet worden aangepakt, wie o wie wet hoe we hem eraf krijgen!?\r\n\r\nBedankt!
Link naar reactie
He schrijft \"dat het niet werkt\", maar daar kunnen we eigenlijk weinig of niets mee. Een paar vragen derhalve.\r\n1.) Hoe heet het bestand?\r\n2.) Definieer \"het werkt niet\" eens nader? Krijg je soms een foutmelding? Zoja, is die foutmelding soms dat het bestand in gebruik is en daarom niet verwijderd kan worden? Zoja, dan kun je daarvoor het programma [url=http://ccollomb.free.fr/unlocker/#download][color=red]unlocker[/color][/url] gebruiken.\r\n3.) Zonee, gaat het bestand weg maar komt het daarna weer steeds terug (dus geen foutmelding)? Heb je al eens gescand met anti-spyware zoals Hitman Pro?\r\n\r\nHet is inderdaad sowieso verstandig om in veilige modus op te starten als je dit gaat proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...