Ga naar inhoud

Welk merk DVD+R


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk moet voor school een zelfgemaakte DVD copieren, heb opnamen gemaakt van de afscheidsmusical, hewt zijn er 40 dus ik wil dat het in 1 keer goed gaat.\r\nIk heb verschillende keuzes in dvd\'s maar dacht aan Philips 16x of 4x of platinum 8x welke adviseren jullie mij kwa prijs zit er niet veel verschil in.\r\n\r\nGroet Fredje
Link naar reactie
Kies voor zowel CD-R\'s als DVD-R\'s altijd de goede en bekende merken; TDK, Philips, Sony, etc. Die merken hebben wat te verliezen, als ze niet goed genoeg zijn verliezen ze de concurrentiestrijd en de kwaliteit is gewoon veel beter dan goedkope van Kruidvat en dergelijke, je hebt daarmee kans dat er over 2 jaar niets meer op je DVD staat door de zachtere coating. \r\nIkzelf ga voor TDK, een merk wat ik ook al in cassettebandjes gebruikte en die zijn na 25 jaar nog steeds goed. Kies een middenmoot in snelheid, Platinum 8 x bv. als het te snel wordt gebrand ontstaan er nog wel eens storingen.\r\nJe wilt deze DVD ook nog over jaren kunnen zien dus bezuinig niet op de verkeerde dingen, goedkoop wordt dan duurkoop!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...