Ga naar inhoud

filmbestand draaien


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk ben nieuw hier, ik weet dus niet zo goed of dit al eerder ten sprak is geweest!\r\nMaar ik heb toch een vraag.\r\n\r\nIk heb laatst met mijn fotocamera (Sony, DSC0S600) een filmpje gemaakt. De kwaliteit enz. is verder goed er is alleen één probleem.\r\nHet beeld is een kwartslag gedraaid. Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan draaien en welke programma\'s ik daarvoor nodig heb.\r\n\r\nZelf heb ik de programma\'s: PowerDirector, PowerProducer en de gebruikelijke programma\'s die op een pc staan.\r\n\r\nWIe kan mij helpen?!\r\n\r\nGroet,\r\nSien
Link naar reactie
Het kan ook met Windows Movie Maker als deze het filmpje kan inlezen.\r\n\r\nLet erop dat je als je de volgende keer een filmpje maakt, gewoon je camera horizontaal houdt. Het beeld is dan in overeenstemming met de hoogte en breedte van tv en monitor.\r\n\r\n@tjoekse:\r\nHet bestand is waarschijnlijk een mpeg4. Meeste sony-fototoestellen filmen in dat formaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...