Ga naar inhoud

Schijf sluiten in Nero Express 5.5


Aanbevolen berichten

[quote=TarUnited]Als de optie grijs is kun je \'m niet uitvinken. Het hangt af van het type cd dat je wil maken, of je wel of niet een multisessie-cd kunt maken.\r\n\r\nMet audio-cd\'s is het inderdaad zo dat multisessie daarvoor niet gaat werken, dat zou ook zo kunnen zijn voor (s)v-cd.[/quote]\r\n\r\nIk denk dat ik met MediaEncoder (gratis van MS-site) zou puzzelen om die opnamen op schijf te verzamelen en vandaaruit later in 1x op CD zetten.\r\n\r\nWel tamelijk ingewikkeld prog, veel toeters en bellen om uit te plussen, maar je kunt niet alleen het bestand opslaan maar ook de ingestelde procedure (vraagt-ie na sessie) en dan heb je een module voor her-gebruik.\r\n\r\nNo. 9 is alleen voor minstens XP en W2000 en ook in het Nederlands beschikbaar.\r\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?pocId=&freetext=media%20encoder&DisplayLang=nl[/url]\r\n\r\nVoor ME en W98 is de oudere No.7.1 niet meer te krijgen maar die heb ik zelf bewaard op schijf dus daar kan ik wel iemand eventueel aan helpen. Die versie bestaat alleen in het engels.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...