Ga naar inhoud

drive letter veranderen (usb stick)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

sedert kort gebruik ik internetbankieren voor... te bankieren via het internet :mrgreen: \r\nbuiten een passwoord heb ik ook een sleutelbestand nodig; waarvan de locatie in mijn account staatn.\r\n\r\nHet veiligste leek dit sleutelbestand op mijn usb-stick te zetten (aangezien er dan geen gevoelige info op mijn computer staat) maar de letter van mijn usb stick is veranderd (cry) \r\nhoe kan ik dit terug veranderen?
Link naar reactie
Die verandering kan optreden als je een ander verwisselbaar medium aan je computer hangt. Dit kan een andere usb-stick zijn, of een digitale camera of iets dergelijks.\r\n\r\nOp het moment dat je iets anders aan je computer hangt, neemt dit de letter van je usb-stick in, omdat dit de eerstvolgende is die op dat moment vrij is. Sluit je daarna ook nog eens je usb-stick aan, dan is de letter die deze normaal gebruikt bezet, en wordt de volgende gebruikt.\r\nHet aardige is dat de laatstgebruikte letter onthouden wordt. Als je later eens je usbstick aansluit zonder andere apparatuur, dan wordt niet de eerstvolgende letter gebruikt, maar die wat het laatste gebruikt was.\r\n\r\nHet aardige van dat \'onthouden\' zal jou wel ontschoten zijn, maar bedenk het volgende:\r\nGeef je usb-stick een letter ergens achteraan, bijvoorbeeld U:. Je zult nooit zoveel apparaten aansluiten dat je stick nog verder naar achteren verplaatst zal worden. Op deze manier zal je usbstick altijd U: zijn, ongeacht wat je verder nog doet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...