Ga naar inhoud

data dvd blijkt leeg te zijn.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Een paar maanden geleden heb ik een hoop (kleine) bestandjes (filmpjes) op een dvd+r gezet. Nu wilde ik die bestandjes weer eens gaan bekijken, en als ik dan de dvd in de dvd-drive(van de computer, aangezieni k het als data had opgeslagen, zodat ik meer ruimte heb) doe, reageert er niets. de computer wordt heel traag, en als ik dan op openen klik van de dvd-drive, komt er een lege dvd tevoorschijn. Dit heb ik ook met een andere data dvd, waar ik ook allerlei kleine bestandjes op heb geplaatst. ik had ze multisession gebrand (wat volgens mij niet zo slim was)\r\n\r\nnou had ik ergens gelezen (waarschijnlijk ook dit forum) dat als je niet multisession heb gebrandt, je gwoon de dvd erin kan doen, en opnieuw branden zonder bestanden toe te voegen. dan sluit hij de dvd alsnog af (klopt dit???) dit heb ik dus gedaan, maar het werkte niet (ik gebruik nero, en de mogelijk heid branden kon ik niet aanklikken)...\r\n\r\nDe dvd werkt ook niet op andere drives, van andere computers. Hij doet het niet in de dvd brander, hij doet het niet een een dvd drive, ook niet op een standalone (tv) dvd speler....\r\n\r\nWat kan ik hieraan doen??? En is er iets aan te doen?\r\n\r\n\r\nhet rare is, andere (grotere) bestanden die ik op dezelfde soort dvd heb gezet (zelfde merk etc.)ook als data bestanden... met de zelfde brander, hetzelfde programma, op dezelfde dag etc (oftewel, bijna gelijk met deze data dvds) die doen het wel gewoon.\r\n\r\nIk hoop dat iemand me kan helpen....
Link naar reactie
Als je een multi-session cd/dvd wilt sluiten, zul je ook multi-session moeten selecteren, de cd in het brandprogramma inladen, en vervolgens niks erbij zetten. Bij de brand-instellingen opgeven dat de cd gesloten moet worden.\r\nAls je zonder multi-sessie te selecteren gaat braden, dan raak je alle data kwijt.\r\n\r\nTeveel multi-sessie is ook niet goed. In theorie kan het wel, maar in de praktijk werkt het niet. Probeer het aantal sessies te beperken tot 3 ofzo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...