Ga naar inhoud

Nero6: BurnSupportDisc


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik kocht vandaag een \"Medion\" CD/DVD-brander/speler die door mijn compu genoemd wordt Sony DVD RW DW-G121A.\r\n\r\nOp de doos staat: Windows 2000 of XP, maar schijnt toch goed te pakken op Windows98SE, behalve dat ik natuurlijk net niet de enige DVD die ik ergens in huis moet hebben (een Garfield-film) kan opsporen om te proberen of-ie beeld geeft.\r\n\r\nEr zit Nero6 branderprogramma bij, dat ik heb geïnstalleerd en dat zette meteen 3 icoontjes in mijn bureaublad:\r\n\r\nStart en Nero Online Update spreken voor zich, maar het 3e, Nero BurnSupportDisc, is voor mij onbegrijpelijk. Belooft iets van drivers te zullen branden maar geeft vervolgens een foutmelding dat er info ontbreekt D:/TOOLS/SUPPORT/SUPPORT wat onzin is want op mijn compu is D: een van mijn eigen archief-partities en nog ledig.\r\n\r\nWeet iemand wat die functie voorstelt, nuttig J/N en indien J, op welke wijze in werking te krijgen (anders: beter maar vernietigen)?\r\n\r\nIn de handleiding en Nero_Help vind ik niets hierover. Op Net in 2 forums een vraag van iemand bij wie dezelfde routine automatisch opdoemde na opstarten van de computer en hoe dat moest worden gekilled.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Dag Willem,\r\n\r\nHeeft bij jou de installatie nog problemen opgeleverd?\r\n\r\nIk heb hetzelfde apparaat gekocht en in mijn Dell Pc toegevoegd (op de plek van mijn oude cd brander). Audio CD\'s afspelen gaat prima via mijn Creative 5.1 geluidskaart met boxen, maar ik krijg geen geluid als ik een DVD afspeel. De DVD speelt wel en toont beeld. Herkenebaar? Suggesties? Alvast dank voor je hulp.\r\n\r\nSeaman
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...