Ga naar inhoud

Naar de aarde kijken vanaf je stoel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

wie weet er een progamma waar je naar de aarde kan kijken van af je stoel maar dan bedoel ik dat je mensen kan zien lopen maakt mijn niet uit van welke tijd mij part van vorig jaar maar wie weet daar voor een progamma ( wel gratis want ik heb geen grote portomonee). Ik heb google earth al geprobeert maar daar zag ik niemand lopen. willen jullie helpen alvast bedankt
Link naar reactie
Zo gedetailleerd dat je mensen kunt zien, zal nooit lukken. Er worden nergens zulk gedetailleerde luchtfoto\'s genomen. Als je geluk hebt, kun je auto\'s onderscheiden op een snelweg ofzo.\r\n\r\nWat betreft Nederland is Google Earth een ramp. Hoewel er bij de laatste update betere beelden bij zijn gekomen, zijn er maar een beperkt aantal plaatsen in Nederland waarvan duidelijke luchtfoto\'s beschikbaar zijn. Voor de rest moet je het met onduidelijke satellietfoto\'s doen.\r\n\r\nVoor heel Nederland in duidelijke luchtfoto\'s kun je een bezoek brengen aan [url]www.terradesk.nl[/url]. Je moet dan eerste een programma downloaden, en vervolgens kun je via de website de luchtfoto van Nederland in dat programma downloaden.
Link naar reactie
Dat programma bestaat bij mijn weten al sinds de mensheid huizen is gaan bouwen. Vroeger noemden we dat een \"raam\", maar helaas biedt de computerversie daarvan (Windows) niet zo\'n zelfde functionaliteit. ;-)\r\n\r\nSeriously, ik denk niet dat er het één en ander aan legale problemen kan gaan ontstaan als je een publiek toegankelijke service gaat bieden, waarbij je letterlijk kunt controleren waar je buurvrouw naartoe gaat als ze de deur uit loopt. Wel ideaal voor echtgenotes die willen weten waar hun man blijft als hij weer eens op \"zakenreis\" moet, of voor moeders om de kids te tracken. Gelukkig vallen dat soort grappen nog net wél onder privacywetgeving.\r\n\r\nJe kunt natuurlijk de NSA bellen, om te vragen of je niet eventjes gebruik mag maken van hun Pyramider sattelieten, maar aangezien die al bekend staan als \"No Such Agency\" denk ik niet dat je daar gehoor gaat krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...