Ga naar inhoud

video en foro's op 1 dvd?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Maak van de diashow een mpg file volgens de dvd normen.(proshow gold is het mooiste prg daarvoor)\r\nMaak je film ook als mpg file volgens de dvd normen.\r\nVan deze twee mpg file\'s kun je met diverse brandprg\'s een video dvd maken met ook nog een keuze menu erbij.\r\nNero (als je de juiste versie hebt ,,Roxio easy cd-dvd creator,,en ulead dvd-workshop ,of movie factory ,zijn prima prg\'s om zoiets te doen.
Link naar reactie
[quote=Animal]Maak van de diashow een mpg file volgens de dvd normen.(proshow gold is het mooiste prg daarvoor).[/quote]\r\nIs mpg hetzelfde als mpeg? \r\nHeb proshow gedownload, en met video-stream optie een video gemaakt. Probeer dit te branden met Nero, maar het bestand wordt door Nero niet herkend. Doe ik iets fout?
Link naar reactie
Mpg en mpeg is hetzelfde.\r\nJe kunt in proshowgold kiezen voor een video-dvd te maken.\r\nDie hoort dan op bijna alle standalone dvd spelers te werken.\r\nEr kunnen er zijn die moeite hebben met RW\'s dus mischien dat het met een R beter lukt.\r\nAls je de diashow later met een ander prg wilt branden (ook dvd) ,kies dan voor de show op te slaan als mpg file met de dvd specificatie\'s.(mpg2 pal....25fps......720x576.....bitrate 4000 of hoger )
Link naar reactie
Heb gemerkt dat branden met ProShow wel afspeelt op anderen stand alone dvd spelers, maar niet op die van mij :-@ :-@ . Het lijkt dus aan mijn speler te liggen. Het is een Pioneer DVR-433-H. Hij moet gewoon video-dvd\'s kunnen afspelen van div formaten. Ook DVD-RW. Wat kan er dan fout zijn?\r\nIs er iemand die deze dvd recorder/speler ook heeft en wél eigengemaakte dvd\'s kan afspelen?
Link naar reactie
[quote=Konijn]Nouhou.. daar heb je misschien een punt.\r\nIk moet op m\'n DVD standalone (dus bij de TV) ook écht finaliseren wil ik \'m op \'n ander apparaat af kunnen spelen.[/quote]\r\nAls ik je goed begrijp, moet je dus dvd\'s die je op de pc hebt gemaakt (met Nero bijv) nog een keer op de standalone finaliseren? :-?
Link naar reactie
Ik denk dat het toch neerkomt op \'t niet ondersteunen van het soort schijfje óf door het \'data-aspect\' (naast video ook foto\'s) er niet mee om kan gaan.\r\nDit soort dingen vind je in de beschrijving van het apparaat natuurlijk terug, maar \'t verbaast me dat men bij Pioneer dit niet kan vertellen.\r\nNero finaliseert niet standaard, dat moet je wel aangeven. Hier is het dus \'n kwestie van [i]niet[/i] voor Multisessie kiezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...