Ga naar inhoud

mdf uitpakken?


Aanbevolen berichten

Bij een MDF hoort een MDS bestand.\r\nDe MDS is het image bestand en de MDF bevat informatie over het image bestand (MDS).\r\nEen image is een exacte kopie van een CD of DVD.\r\nDeze zijn gemaakt met Alcohol 120%.\r\n\r\nJe kan een MDF/MDS branden op CD of DVD met bijna elk brandprogramma, bv. Alcohol 120% of Nero.\r\nJe kan een MDF/MDS ook openen op je computer, maar dan heb je een virtuele CD/DVD speler nodig.\r\nJe kan dan de image in de virtuele CD/DVD speler laden of mounten.\r\nEen virtuele CD/DVD speler kan je maken met Alcohol 120% of Daemon Tools.
Link naar reactie
Ok bedankt!! maar hoe pak ik hem dan uit dat ik de bestanden los in een mapje krijg. Ik wil de losse bestanden op mijn computer hebben..\r\n\r\n\r\n[quote=tjoekse]Bij een MDF hoort een MDS bestand.\r\nDe MDS is het image bestand en de MDF bevat informatie over het image bestand (MDS).\r\nEen image is een exacte kopie van een CD of DVD.\r\nDeze zijn gemaakt met Alcohol 120%.\r\n\r\nJe kan een MDF/MDS branden op CD of DVD met bijna elk brandprogramma, bv. Alcohol 120% of Nero.\r\nJe kan een MDF/MDS ook openen op je computer, maar dan heb je een virtuele CD/DVD speler nodig.\r\nJe kan dan de image in de virtuele CD/DVD speler laden of mounten.\r\nEen virtuele CD/DVD speler kan je maken met Alcohol 120% of Daemon Tools.[/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...