Ga naar inhoud

Nero 6 Multisession probleempje


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb voor het gemak zelf een cd gemaakt met een aantal programma\'s die te gebruiken zijn om de pc schoon te houden e.d., zoals AdAware, AVG Anti-virus etc.\r\nDie gebruik ik vaak bij kennissen als ze me vragen hun pc op te schonen, maar ondanks dat ik de cd open heb gelaten, dus multi-session, kan ik er later niets meer bijzetten..\r\n\r\nEerder had ik dat ook al en heb ik bewust een CD-RW genomen èn duidelijk gekozen voor multi-session.\r\nMaar nu wil wat toevoegen, maar Nero verrekt het gewoon! Wat ik ook doe, het maakt niets uit.\r\n\r\nHet gaat om Nero 6,\r\nBrander: Plextor PX-712A (CD/DVD brander)\r\nSchijfje: LITEon 74 min. / 650 MB RW proffessional multi-speed\r\n\r\nSysteem: AMD Athlon 2000+ XP \r\n1 Gig. geheugen\r\nWindhoos XP\r\n\r\nSchijfje zit dus niet vol en wordt wel herkend, maar zodra ik wil branden, geeft Nero 2 keuzes: a) Nieuwe multisession of b) wissen\r\n\r\nDe optie \'doorgaan met oude multi-session\' is niet beschikbaar..\r\n\r\nNatuurlijk kan ik iedere keer de RW wissen en alles opnieuw branden, maar dat wordt vervelend.\r\nMisschien is het juist een RW kwaaltje?\r\n\r\nAlvast bedankt! (Y)
Link naar reactie
[quote]* Wanneer je meer data naar een al beschreven CD wilt schrijven, dan\r\nkies je voor Continue with an existing data-CD (multi-session). (Let op: Er\r\nkunnen wel eens problemen ontstaan bij deze keuze wanneer je data naar een\r\nCD-RW schrijft).[/quote]\r\n\r\nbron : [url]http://www.computerfeeling.nl/pages/nero.asp[/url]\r\n\r\nHet kan zeer zeker wel, maar geeft in de praktijk dus wel enig problemen. Probeer eens een ander brandprogramma of een ander schijfje, niet van liteOn, maar vanTDK ofzo.\r\n\r\nsucces\r\n\r\nJavil
Link naar reactie
Bedankt voor je antwoord Javil, ik zal het weer met een gewone cd-r proberen, dat wou voorheen wel. Tot ik s een foute keuze maakte, omdat ik multi-session toen niet kon vinden.\r\n\r\nMaar dat was een fout van mij ;) Dus blijkbaar idd een rw-kwaaltje.\r\n\r\nIk zal het binnenkort proberen. Nogmaals dank! (Y) :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...