Ga naar inhoud

kan map niet verwijderen


Aanbevolen berichten

Al een hele tijd heb ik het verveledne probleem, dat ik soms een map niet kan verwijderen. En elke keer komt dat omdat het \"thumbs\" bestand niet verwijderd kan worden :-? .\r\nNogal irritant, omdat ik veel download om lessen te maken in Paint Shop Pro, en je blijft dan elke keer weer met een map zitten die je niet meer nodig hebt.\r\nHet enige wat helpt is de pc afsluiten (niet eens uitloggen, maar echt afsluiten), en dan de map verwijderen, maar 5 minuten of 3 uur later is het weer zover.....\r\n\r\nIemand enig idee? Werk met windows XP, virusscanner Avast (en die is up to date), firewall van xp zelf
Link naar reactie
als je klaar bent moet je alle tekeningen die je gemaakt hebt uit de map verwijderen\r\n\r\nook pdf files moeten weg\r\nals er nog een file is die anders is dan het standaard plaatje wordt nog steeds thumbs.db gebruikt door de verkenner en kan je die niet verwijderen\r\n\r\neven uit de map gaan en er daarna weer in\r\nkan je wle thumbs.db verwijderen
Link naar reactie
[quote=sjouwer]als je klaar bent moet je alle tekeningen die je gemaakt hebt uit de map verwijderen\r\n\r\nook pdf files moeten weg\r\nals er nog een file is die anders is dan het standaard plaatje wordt nog steeds thumbs.db gebruikt door de verkenner en kan je die niet verwijderen\r\n\r\neven uit de map gaan en er daarna weer in\r\nkan je wle thumbs.db verwijderen[/quote]\r\n\r\nhet eruit gaan er er dan weer in werkt niet. Hele map is leeg, alleen thumbs staat er nog in, en zelfs dan wil \'ie niet (cry) \r\n\r\nOpstarten in veilige modus is eigenlijk geen oplossing, moet ik nòg m\'n pc opnieuw opstarten ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...