Ga naar inhoud

Pinnacle studio 10 problemen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb een probleem met pinnacle studio 10 en ik weet eigenlijk niet wat ik fout doe.\r\nIk heb de trouwdag van mijn broer gefilmd en deze heb ik ook bewerkt dus hij is klaar om op schijf te zetten.Als ik op het kopje film maken in pinnacle klik ga ik voor de optie dvd.vervolgens moet ik een map selecteren(ik weet eigenlijk niet waarom,waarschijnlijk om de image neer te zetten).\r\nPinnacle geeft aan dat hij gereed is en begint dan zogezegd met branden.In het status venster zie je verschijnen \"bezig met schrijven lead-in\" vervolgens komt er te staan \"bezig met schrijven lead-out\"\r\nen dan is de film voltooid.Dit kan natuurlijk niet kloppen,want dit hele proces is mischien 1 a 1,5 minuut en dan stopt alles.\r\nWie kan mij helpen met dit probleem?
Link naar reactie
Er zijn handige boekjes te koop voor Pinnacle studio 10 .\r\nAls er in de gemaakte films menu\'s voorkomen waar fouten in zitten werkt het branden vanuit pinnacle vaak ook niet goed.\r\nEen andere optie kan zijn ,dat je kiest voor \"maak film\" ,maar niet direct er een dvd van maakt ,maar een mpg file volgens de dvd specificatie\'s.\r\nVan de zo gemaakte mpg file kun je dan later met een brand prg een video dvd maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...