Ga naar inhoud

Welk Programma


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Dat kan gewoon met Nero ,als je de juiste versie daar van hebt.\r\nAnders een video montage prg ,bijv vam pinnacle ,magix ,of ulead.\r\nMaar als je geen titels of overgangen wilt maken is nero of een ander modern brand prg voldoende.\r\nOok van foto\'s een dia show maken gaat met de meeste brand prg\'s ,maar wil je er echt iets speciaals van maken ,dan is PrshowGold het beste prg voor dia show\'s op dvd of cd.
Link naar reactie
Zoek maar eens op bv:\r\n\r\n-Ulead\r\n-Magix\r\n-Pinnacle\r\n-Adobe\r\n\r\nDit zijn wat bekendere namen waarmee je oa je VHS kan inladen in je PC en vandaaruit eventueel gaan bewerken en branden op DVD.\r\n\r\nMaar gebruik van te voren de zoekfunctie in dit forum eens want deze vraag word zo vaak gesteld.\r\n\r\nSucces!!!!!!!!!!
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...
hallo,\r\nik heb een camera gekocht\r\nmaar kan met geen 1 programma mijn film bewerken \r\nik heb al veel programma\'s geprobeerd so als pinnacle, ulead, windows movie maker, nerovision enz.\r\nmaar ten eerste het lukt niet omdat mijn camera een ASF file is en windows movie maker kan die niet openen :sad: en bijvoorbeeld nerovision doet het niet omdat mijn windows XP illegaal is :-O \r\nKAN IEMAND MIJ HELPEN?????!!!!!!!!!!!\r\nom een goed programma er voor te vinden of om die file om te zetten in een mpg bestandje ofzo waardoor windows movie maker het wel kan openen !\r\n\r\ngroetjes Yaelll
Link naar reactie
[quote=yael-]hallo,\r\nik heb een camera gekocht\r\nmaar kan met geen 1 programma mijn film bewerken \r\nik heb al veel programma\'s geprobeerd so als pinnacle, ulead, windows movie maker, nerovision enz.\r\nmaar ten eerste het lukt niet omdat mijn camera een ASF file is en windows movie maker kan die niet openen :sad: en bijvoorbeeld nerovision doet het niet omdat mijn windows XP illegaal is :-O \r\nKAN IEMAND MIJ HELPEN?????!!!!!!!!!!!\r\nom een goed programma er voor te vinden of om die file om te zetten in een mpg bestandje ofzo waardoor windows movie maker het wel kan openen !\r\n\r\ngroetjes Yaelll[/quote]\r\n\r\nDan vraag ik mij af, wat voor een kamera heb je gekocht?\r\n\r\nJe hoeft niet te schreeuwen (groot schrijven) als het namelijk mogelijk is wordt je ook zo geholpen.\r\nGeef eens een paar details over de kamera.
Link naar reactie
[quote=yael-]het is niet zo\'n goede nee uuh geen merk enzo maar weet je hoe je die file kan veranderen dankje[/quote]\r\n\r\nLaat het nu maar staan, maar denk er wel bij de volgende keer aan.\r\n\r\nDan zal het een kamera zijn die niet digitaal is, of zit ik fout?\r\nGeen merk?\r\nIk zal vanavond nog eens op het forum kijken, moet nu weg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...