Ga naar inhoud

TVGids Syndicatie


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb voor mezelf en een aantal vrienden de programmering van TVGids.nl beschikbaar gemaakt als Atom feed (hetzelfde concept als RSS maar dan beter) zodat je per zender de gehele programmering van de rest van de dag kan bekijken. Natuurlijk ben ik de slechtste niet, dus heb ik deze feed beschikbaar gemaakt als [url=http://tvgids.jero.net/]TVGids Syndicatie[/url].\r\n\r\nVeel plezier ermee en vragen/opmerkingen/kritiek/donaties zijn natuurlijk altijd welkom.
Link naar reactie
Op dit moment mis ik de toegevoegde waarde ten opzichte van TVgids.nl\r\n\r\nOf ik nou m\'n favorieten moet openen, of m\'n feeds moet openen, om vervolgens een zender te kiezen. Is net zo veel of weinig werk.\r\nDaarbij zie je op tvgids.nl 3 zenders tegelijk, en in jouw feeds maar 1.\r\n\r\nJe idee vind ik opzich goed, maar het heeft wat mij betreft geen meerwaarde.\r\n\r\nWellicht kun je wel meerwaarde creeeren:\r\n- Geef onder de titel van iedere uitzending een omschrijving van die uitzending, en laat mensen niet doorklikken naar tvgids.nl om vervolgens daar die omschrijving te zien.\r\n- Een duidelijk overzicht van de films van die dag. Die vind ik op tvgids.nl veel te onduidelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...